Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 25. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2022 Da var dato spikret, 30. april kommer den. For de av dere som ikke har fulgt denne fuglen i det som føles som hundre år snart, så er dette da en full migrering til MSFS fra det som må være en av de beste addons gjennom tidene. Bare å glede seg! https://www.thresholdx.net/news/md8042 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Dette er en av de beste add ons som noen gang har vært laget i simverdenen. Ikke den enkleste å sette seg inn i, men når man får den til å fungere, så er den utrolig morsom å fly. Gode nyheter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Da var Maddog X lastet ned fra SimMarket og installert. Selv om jeg brukte den flittig i FSX er jo det lenge siden, så det blir en travel helg med oppdatering. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg har kjøpt den også. Og installert. Men ingen fly å se når jeg åpner msfs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 30. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 30. april 2022 10 minutter siden skrev DUS: Jeg har kjøpt den også. Og installert. Men ingen fly å se når jeg åpner msfs. Og du har pakket den ut riktig fra zippet fil? Det er jo av og til et problem at filer kommer pakket inn i flere mapper enn det som strengt tatt er nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Vær oppmerksom på at Windows brannmuren er hissig på å ta denne installasjonen. Dette skjedde hos meg Jeg måtte avinstallere, deaktivere "beskyttet mappetilgang" og installere på nytt. Da gikk installasjonen som den skulle og flyet dukket opp i simulatoren. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DUS Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Ok. Takk for mange tips. Får prøve igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 I tilfelle flere enn meg lurte på dette... 🙂 Why is MD80 called Maddog? The MD-80s are affectionately known as Mad Dogs because they take off like rocket ships and unlike more modern automated aircraft, they require pilots' full attention to fly and land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.