MagTvei Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Ups. Har jeg miiset noget? Hvor kom det herlige livirie fra?🧐 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2022 18 minutter siden skrev Niels Overgaard Hansen: Ups. Har jeg miiset noget? Hvor kom det herlige livirie fra?🧐 Det er inkludert i pakka 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Tak. Suk så har jeg overset noget. Ak ja alder.😅👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Da kan vi forvente flygning på kortbanenettet i vinterstorm framover 😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2022 Denne er i det minste grønn 😄 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Flotte bilder! Har selv kjøpt denne, og reagerer litt på lydpakken som følger. Ser nå i etterkant at det er flere som gjør dette. Har kun hatt 1 tur med kortnese-versjonen og er ganske så fornøyd. Antar at det kommer nye lydfiler med en SU (Aerosoft har blitt gjort oppmerksom på dette). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 2 timer siden skrev Gunnar van der Meeren: Flotte bilder! Har selv kjøpt denne, og reagerer litt på lydpakken som følger. Ser nå i etterkant at det er flere som gjør dette. Har kun hatt 1 tur med kortnese-versjonen og er ganske så fornøyd. Antar at det kommer nye lydfiler med en SU (Aerosoft har blitt gjort oppmerksom på dette). Er ikke lydfilene det er noe galt med men i hovedsak programmeringen. Samt haugevis med annet. Var nok lansert aaaalt for tidlig denne her. Det vi har fått er en alpha versjon etter min mening. Men flyet ellers er ganske bra, så etter noen solide oppdateringer så er jeg optimistisk. Den flyr veldig bra og det meste av det grafiske er på plass. I tillegg er manualen som følger med veldig bra 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 21. januar 2022 Del Skrevet 21. januar 2022 Ja, manualen er god og godt oversatt, selv om det ikke er en manual ment for flysimulering men for det virkelige flyet. Det gjør innholdet enda bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.