Kenneth Sivertsen Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Da tenker jeg på en maskin før PMDG 737 kommer. Har kun noen få timer i denne flotte plattformen av en simulator , og synes default 787 er relativ ok...... til nå ( ikke brukt FMC ) . Hva anbefaler dere av "realistiske" fly som kan kjøpes, eller som ligger i MSFS 2020 nå .Tenker da på jetfly som CRJ 900- B 787 - B 737 MAX- A 320 NEO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Her er en god og gratis start: https://flybywiresim.com/ Selv elsker jeg CRJ700, og https://www.justflight.com/in-development/hawk-t1a-advanced-trainer-microsoft-flight-simulator i tilfelle du er keen på lavtflyvende sprell. Ikke så mye plass til PAX i sistnevnte, men flyvefølelsen mener jeg kanskje er den beste hittil i MSFS2020 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 Her er en god og gratis start: https://flybywiresim.com/ ........... takk for tips Arild . Dette ser jo meget bra ut ,automatisk nedlastning , samt bare det og taxe med null gasspådrag er en bra start , som er realistisk på A 320 NEO med disse effektive LEAP motorene. ( default fly må jo ha 30/40 % gasspådrag for og taxe med ca 20 knops fart, med 40% last/pax) Mulig kjøpe CRJ 900 også kommer i min hangar, om PMDG blir for lenge og vente på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 (endret) 5 timer siden skrev Kenneth Sivertsen: Mulig kjøpe CRJ 900 også kommer i min hangar, om PMDG blir for lenge og vente på CRJ 900 kommer ikke som "stand alone addon". Du må først kjøpe basispakken CRJ 550/700 og deretter kjøpe ekspansjonspakken for å få 900/1000. Er godt fornøyd med serien fra Aerosoft. Rune_G Endret 19. november 2021 av Rune Gustafson 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 1 time siden skrev Rune Gustafson: CRJ 900 kommer ikke som "stand alone addon". Du må først kjøpe basispakken CRJ 550/700 og deretter kjøpe ekspansjonspakken for å få 900/1000. Er godt fornøyd med serien fra Aerosoft. Rune_G Ok, så den som ligger inne i MSFS 2020 ( kjøpe fly) til ca kr 500 ikke er hele pakka ........ eller tar jeg feil her? (må vi inn og kjøpe basispakken CRJ 550/700 på Aerosoft for og legge denne inn i MSFS2020 + ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Mener pakka i MSFS er basispakka, altså CRJ 550/700. Du får hele pakka, CRJ 550/700/900/1000 for €58.82 hos Aerosoft. Vil også bemerke at Aerosoft er raske til å komme med nødvendige oppdateringer i takt med oppdateringene av MSFS2020. Installeren gjør hele jobben med installasjon i din Community mappe. Rune_G 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Kjøp i utgangspunktet IKKE NOE via Marketplace i simulatoren hvis det har en ekstern produsent. Oppdateringer kommer mye fortere via produsentens egne sider... 🙂 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 20. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2021 3 timer siden skrev Frank Kristiansen: Kjøp i utgangspunktet IKKE NOE via Marketplace i simulatoren hvis det har en ekstern produsent. Oppdateringer kommer mye fortere via produsentens egne sider... 🙂 Dette kan ikke gjentas for ofte: kjøp regional jet-en direkte fra Aerosoft, det vil spare deg for utrolig mye frustrasjon. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Har nok flest timer i A320 fra Flybywire av jetflyene. CJ4 med Working Title mod på en andreplass. CRJ er også i hangaren, men har aldri fått helt teken på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg liker CJ4 best, den har performance så det holder, det meste funker når man har WT mod'en inne, og flyet er setifisert for single pilot. Jeg pleier ikke ha med co-pilot, så det føles mest realistisk. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg flyr ikke jet i MSFS, men Aerosoft sin CRJ skal vistnok være ganske bra og det beste MSFS har å by på i skrivende stund når det kommer til jet. Ellers er det jo som mange nevner FlyByWire sin Airbus som er gratis, men den er langt fra ferdigutviklet enda. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.