Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden skrev Frank Ånstad:

Er det noen her som har erfaring med XBox S/X sammen med FS2020? Har sett på YouTube innslag at det er bortimot like godt og kjøre FS2020 med XBox X/S som en god PC.

Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen. 

Skrevet
5 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen. 

Kan koble til med en Joystikk. Der er port for det på Xbox X serien.

Skrevet

Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 

I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det.

Skrevet
15 minutter siden skrev Frank Kristiansen:

Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 

I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det.

Til XBox X er det USB-port til bl.a. stikke.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...