Gå til innhold

FS2020/Xbox S/X


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

2 timer siden skrev Frank Ånstad:

Er det noen her som har erfaring med XBox S/X sammen med FS2020? Har sett på YouTube innslag at det er bortimot like godt og kjøre FS2020 med XBox X/S som en god PC.

Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 

I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden skrev Frank Kristiansen:

Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 

I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det.

Til XBox X er det USB-port til bl.a. stikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...