Frank Ånstad Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Er det noen her som har erfaring med XBox S/X sammen med FS2020? Har sett på YouTube innslag at det er bortimot like godt og kjøre FS2020 med XBox X/S som en god PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 2 timer siden skrev Frank Ånstad: Er det noen her som har erfaring med XBox S/X sammen med FS2020? Har sett på YouTube innslag at det er bortimot like godt og kjøre FS2020 med XBox X/S som en god PC. Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Tror de fleste USB-joysticker skal gå ann å bruke med X-box S/X. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 12. august 2021 Forfatter Del Skrevet 12. august 2021 5 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen. Kan koble til med en Joystikk. Der er port for det på Xbox X serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 12. august 2021 Forfatter Del Skrevet 12. august 2021 5 minutter siden skrev Ø.C.H.: Tror de fleste USB-joysticker skal gå ann å bruke med X-box S/X. Det er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Har ikke erfaring med MSFS på X-box. Men du er jo begrenset til hardware + at sannsynligvis ikke alle addons ikke vil bli lansert til X-box. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Ligger en del info på YouTube: https://www.youtube.com/results?search_query=msfs+xbox+performance Sammenligning PC, X og S: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 OK, så du får ikke kobla til stikke og pedaler til X-box? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 12. august 2021 Forfatter Del Skrevet 12. august 2021 15 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det. Til XBox X er det USB-port til bl.a. stikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 16 minutter siden skrev Frank Ånstad: Til XBox X er det USB-port til bl.a. stikke. Den funket ikke når jeg plugget den inn... (T.16000M FCS) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Det er svært få stikker som for øyeblikket støttes av xbox. De eneste jeg kommer på på sparket er Thrustmaster Hotas X og Hori flightstick. Bortsett fra det fungerer MSFS kjempefint på Xbox series S med xbox controller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.