Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2020 Mens man venter på oppdateringer av både den ene og den andre flysimmen, flyr jeg litt i nybegynner-modus med AJS 37 Viggen (DCS). Et fly langt forbi min kompetanse, men ikke verre enn at æ får spetakkelet i lufta, og ned igjen. Og faktisk også litt omkring. Har ingen ambisjoner om å delta i kamp, men har stor glede av å nyte synet og kreftene i dette monsteret av flyvende ingeniørkunst. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Artig maskin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Lekkert. Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Nice! Viggen er fortsatt en av favorittmodulene mine - krysser fingrene for at Heatblur gir seg med båtfly og lager flere Svenske moduler snart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Et beist av en maskin. Forferdelig lydnivå. Man kjenner det dunker i brystkassa når denne tar av foran deg på diverse flystevner. O-i-i-i-i- ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2020 Sitat krysser fingrene for at Heatblur gir seg med båtfly og lager flere Svenske moduler snart Oouyezz, kunne veldig gjerne tenkt meg en Draken Sitat Et beist av en maskin. Forferdelig lydnivå. Man kjenner det dunker i brystkassa når denne tar av foran deg på diverse flystevner. O-i-i-i-i- ! He he ja, har også opplevd Viggen på noen flystevner, faktisk også prototypen på et stevne i Gøteborg i 1971 ( ....dæven kor gammal æ e blitt !?!? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.