WF971 3/4 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) Da er jeg saktens ferdig med Vardø. Spoiler Hurra: For det meste er det oppdatert alt av taksebaner, aprons og rullebaneprofil, samt alt terrenget øyeblikkelig rundt. Innflygingsleden i sør er også gitt litt kjærlighet så det skal ligne mere. Domen er på rett høyde (740 ca). 4.5 grader PLASI. Uff: Selve Vardø by med høydene sine er ikke fiksa på. Ganske grell tunnel like ved nordre ende også. Innflygingslysene i sør er dessverre ganske ødelagte, så de står høyt på pri-lista for å endre. Hehe - det blir aldri bra nok! https://flightsim.to/file/942/enss-vardo-airport-svartnes Spoiler Endret 28. september 2020 av WF971 3/4 glemte url 5 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 En lenke til nedlasting er jo fint å ha. https://flightsim.to/file/942/enss-vardo-airport-svartnes 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2020 Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Takker og bukker 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Må si du har lagt sjela di i å få dette terrenget riktig 🙂 🙂 Veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Takker for dine tre flyplasser der oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Vel bekomme, og takk til alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 12 timer siden, WF971 3/4 skrev: Da er jeg saktens ferdig med Vardø. Vis skjult innhold Hurra: For det meste er det oppdatert alt av taksebaner, aprons og rullebaneprofil, samt alt terrenget øyeblikkelig rundt. Innflygingsleden i sør er også gitt litt kjærlighet så det skal ligne mere. Domen er på rett høyde (740 ca). 4.5 grader PLASI. Uff: Selve Vardø by med høydene sine er ikke fiksa på. Ganske grell tunnel like ved nordre ende også. Innflygingslysene i sør er dessverre ganske ødelagte, så de står høyt på pri-lista for å endre. Hehe - det blir aldri bra nok! https://flightsim.to/file/942/enss-vardo-airport-svartnes Vis skjult innhold Där var det fint,, TACK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Takk for oppdatering. Jeg har hele tiden trodd det var en sær bug som bare jeg hadde fordi all ground crew inkludert biler som jeg hadde lagt inn på eget scenery ikke dukket opp, men etter å ha oppdatert Svartnes så jeg en bitteliten kommentar om en bug som gjorde at sceneryet blokkerte all ground crew overalt. Testet ut dette, og vips var det tilbake. Tusen takk, @WF971 3/4! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 12. april 2021 Forfatter Del Skrevet 12. april 2021 Ja det kan være bra å nevne her også! OP er laga før man kunne redigere disse trådene, så jeg har ikke mulighet til å endre der. Det var en pathingfeil i ENSS som gjorde at jeg slettet -samtlige- ground crews overalt. Hotfixa her om dagen og håper ikke flere trenger å rive håret sitt. (Jeg gir så f i ground crew at jeg ikke engang oppdaget det selv om jeg fløy over hele verden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Hehe, er ikke så opptatt av det selv, men når man selv driver og redigerer flyplasser, så fikk jeg det aldri til å funke der. Dermed så trodde jeg at GC ikke funka på mine flyplasser, men ser at jeg har tatt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.