FrankHolm Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Hei, jeg har en SideWinder Precision Pro som jeg har brukt i 20 år på samtlige flightsimmer. Men nå ser det ut til å være slutt for den. Får den ikke til å funke i FS2020. Derfor må jeg finne en ny. Den eneste de har på Komplett er Thrustmaster 16000M Flightstick FSC. Er det noen andre som bruker denne? Og, i tilfelle, hvordan virker den i FS2020? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Har bestilt meg en Thrustmaster Flight Hotas 4 men det er kommet svar på et annet innlegg som jeg har skrevet, at min gamle Force Feedback 2 er bedre enn den jeg har. Men greier ikke å få kalibrert den skikkelig. Så jeg prøver en Hotas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Om du har råd, så kan jeg sterkt anbefale Thrustmaster Hotas Warthog 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle Iversen Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 16000M funker helt greit som stikke i FS2020, men den har begrenset med knapper øverst.Savner mulighet til bl.a. å legge elevator trim Opp/ned på knapper øverst. I tillegg har throttle-slidern veldig kort område. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankHolm Skrevet 4. september 2020 Forfatter Del Skrevet 4. september 2020 Ja jeg så det, Asle. Har bare så vidt fått prøvd den. Får prøve å programmere den slik at den passer for meg. Ellers ser den ut til å virke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Er veldig fornøyd med FlashFire Cobra fra Power, en litt enklere versjon av VKB Gladiator, de har erstattet hall sensoren på z-aksen med potensiometer, ellers lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg måtte akkurat levere inn min T16000M da denne har et kjent (?!) problem med at Z-aksen begynner å "skjelve". Hadde en dialog med Thrustmaster først, og det var ikke noe problem å få levert inn denne til Power igjen. Prøver dog med enda en T16000M 🙂 for å se om dette bare var et dårlig eksemplar. Fungerer veldig bra i FS2020, og er lett å sette opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.