Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deres som bruker TrackIR - hvilke innstillinger benytter dere? Dette er første gang jeg bruker TrackIR, og foreløpig har jeg satt verdiene for Speed og Smooth til hhv. 1,3 og 30, og har utover det ikke forsket altfor mye på ting og tang. Tenkte bare å høre hva andre benytter av verdier?

Skrevet

Må man stille den? :)   Eller, rettere sagt - bør man?? Hos meg starte jeg programmet og satte en av knappene på stikka som reset. Det var alt. Funker gull synes jeg. Hadde ikke brukt den på veldig mange år da jeg tok den fram for MSFS. :)

• Like 1
Skrevet (endret)
  • Prøv i oppdatere (funksjon øverst til høyre i IR-vinduet).
  • Kjør som administrator.
  • Start alltid IR før 2020.

Men dette har du sikkert vært gjennom. Prøver meg likevel med dette. Jeg fikk IR til å virke i 2020 etter disse punktene. La ikke inn spesielle opsjoner, kun default.

Endret av Inge Jenstad
  • Premium Medlem
Skrevet

Jeg fikk min nye TrackIR med pro clip i posten fra USA i går. 
Funker som gull rett ut av boksen på Default. Kun justert litt på speeden og smoothet litt ut.

plug and play der altså. 😀

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...