Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempebra levert Augustin! Foruten ENBR, så er dette absolutt den Vestlandsflyplassen jeg har tilbrakt mest tid ved og er så glad for at den har blitt skikkelig bra i en EN UKES GAMMEL SIM!! CUDOS

• Like 3
Skrevet

Var en tur innom ensd på release dagen til msfs og det var vel bare rullebanen tror jeg. Håper folk prøver default ensd før de installerer scenery arbeidet ditt så de ser ett før og etter. Nå ble jeg glad.

• Like 1
  • Premium Medlem
Skrevet

Tusen takk for responsen folkens! Noe av det kjekkeste med FlightSim community for min del er hvor mye folk setter pris på andres arbeid med development, gjør hobbyen så mye mer verdt det! 😁

• Like 5
  • Thanks 1
Skrevet

"installasjon" er veldig greit. Ligger med en readme fil som forteller hvor du skal flytte nedlastet folder.

Kan være litt kronglete å finne frem, men lager man en snarvei dit, går det greiere neste gang iallefall.

Pål

• Premium Medlem
Skrevet
2 timer siden, Gunnar van der Meeren skrev:

Kjempebra!! Er det en installer i filen, eller må dette installeres manuelt? I såfall - hvordan er prosedyren i FS2020?

Kommer med instalerings instrukser i READ ME.txt filen :)

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...