Fredrik Edvardsen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Tradisjonen tro hadde vi i Arctic Tigers en felles test flight i går kveld, dette er noe vi gjør hver gang det kommer en ny modul til DCS, men det var selvfølgelig litt spesielt i går da det nå endelig var F-16 sin tur. Modulen er i "early access" hvilket betyr at det er mange ting som fortsatt mangler og mange av de tingene som er der fungerer ikke som de skal - men det er fortsatt helt fantastisk å endelig ha en F-16 i DCS. Turen gikk fra Nellis AFB i Nevada, som med 294 soldager i året er et godt sted for en test flight, og ut til Creech AFB hvor vi tok ei lita pause, før vi fortsatte videre og forsøkte oss på litt air to air refueling, som tydeligvis ikke fungerer som det skal ennå. Her er noen bilder fra turen. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Alltid artig med en ny Viper, bare synd de ikke har tatt med muligheten til å ha bremseskjerm på den, så den blir «lik nok» de Norske flyene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2019 Ja, synd at de gikk for en ANG-maskin, hadde de enda gått for en tilfeldig Block 50 så kunne de hatt bremseskjerm også - Tyrkerne bruker f.eks bremseskjerm på Block 50. Det hadde fortsatt vært feil motor osv. i forhold til de Norske, men det hadde hjulpet litt bare med bremseskjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. oktober 2019 Premium Medlem Del Skrevet 5. oktober 2019 Rålekkert, kjenner æ må ta dobbel dose med misunnelsesmedisin 😲 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Artig å endelig ha F16 i DCS. Håper ferdiggjøring er høyt prioritert hos ED. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Ja, det er mye som gjenstår, jeg trodde helt ærlig at den skulle være mer ferdig enn det den viste seg å være - men de har uansett lagt et solid fundament som de kan bygge videre på, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Håper forøvrig at de får ferdig 3d-modellen snart så de kan få ut en template, og vi kan få laget noen Norske skins Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Så at Wags posta en video om TGP'en i natt/morges, så da blir det kanskje LITT mindre køddent å hive LGB'er rundt seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2019 TGPen har vært funksjonell hele tiden den, i hvert fall i AG, AA-moden har jeg ikke fått til å funke som den skal, så den regner jeg med ikke er implementert ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Mye mulig. Eller så kan det tenkes at jeg trenger langt mer trening 😛 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Legger ved noen flere bilder. All sim-tiden min siden launch har gått med til F-16, det dukker stadig opp nye bugs og småproblemer, men det plager meg egentlig ikke så mye - vi har endelig en F-16 i DCS! Endret 8. oktober 2019 av Fredrik Edvardsen 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.