Gå til innhold

Nyrestaurert "Dottie Mae"


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Altså Ernst, for slike som meg som meg som har utviklingsprosjekt som skal være ferdig til 1. august og må jobbe hele juli, setter jeg umåtelig stor pris på å bli servert nydelige fly sammen med morgenkaffen før jeg må tilbake til refaktorering. Konsulenter som ikke leser håndboken for hvordan strukturere kode før man sjekker den inn er mildt sagt frustrerende, så du får ta en klapp på skulderen og tenke at du er et lite lysglimt av glede mens jeg sitter her i varmen og irriterer meg grønn av inkompetanse :) 

Beklager at jeg blåser ut her, men poenget var å si takk!

Endret av Torbjørn M
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Beklager at jeg blåser ut her, men poenget var å si takk!

Ha ha ha ,  selv takk for munter tilbakemelding :D

Sitat

Anbefaler ENVSHADE, den fikser den mørke og stygge HDR belysningen i P3D. Bare et lite tips

Tja,  bruker lite HDR,  og har jobbet litt for å få atmosfæren sånn,  men takk for tips :)

 

Sitat

Gleder meg til Eagle Dynamics sin P-47D til DCS, men skjønner at det kan ta litt tid, de mangler visst en del viktig dokumentasjon. Kanskje denne kan være noe å se på i mellomtida

Ja,  spennende utvikling blant warbirds i DCS,  men det tar år og dag før den "avdelingen" blir like bra som den verden med moderne jet-jagere som du hærjer med :)

Sitat

Hvordan er denne sammenlignet med A2A sin modell (rent bortsett fra at den gamle A2A modellen trolig ikke er kompatibel med P3D)?

Har ikke fått den gamle A2A-modellen til å fungere i P3D4,  men det er håp om oppgradering.  Spitfire er nå oppgradert med "Accusim" og greier,  så den rykket opp i eliten for warbirds :)  Beste warbird hittil er likevel MILVIS Corsair,  den er uslåelig,  innvendig og utvendig og i lydkvalitet !! Etter den kommer nå Spitfire fra A2A  ( synd RealAir har gitt opp ).  Men Thunderbolten fra Aeroplane Heaven er absolutt et hederlig forsøk,  og jeg synes den er passelig utfordrende å fly. Noen små "bugs" uten nevneverdig betydning,  troverdig flyfeeling og slett ikke dårlig lydkvalitet (  selv om dette har noe å gå på enda ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...