Gå til innhold

Scandinavian nostalgi


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Denne lille tassen fra Skysim ble nettopp tilgjengelig med P3D4-installerer.  Modellen begynner å dra på årene,  men er morsom å håndfly,  så siden jeg hadde lisens og koder fra før,  var det bare å hente siste utgave B| .   Den kan ikke måle seg med dagens detaljerte VCer,  men i SAS-farger vekker den gode minner,  og med nostalgisk atmosfære og god flyfeeling,  var jeg ikke vanskelig å be om å ta en tur fra Bardufoss til Bodø.

 

dc1.jpg

dc2.jpg

dc3.jpg

dc4.jpg

dc5.jpg

dc6.jpg

dc7.jpg

dc8.jpg

dc9.jpg

dc10.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Varianten er blant de minste fra Douglas-fabrikken  https://www.justflight.com/product/sky-simulations-dc-9-p3d  

Reine jagerflyet,  og passasjerflyenes svar på Starfighter :D  .  Får nok ikke fram tårene på "PMDG`erne",  men det er ikke alltid systemsimuleringen er avgjørende for en vellykket innlevelse 9_9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det var virkelig nostalgi ja. Tror siste gang jeg fløy DC9 måtte være da jeg var sju år gammel (på 70 tallet) og fløy til sørreisa med foreldrene. Etter det var det ikke mye flyging før jeg havna i luftforsvaret på Andøya flystasjon i 1990/91. Da ble det mange humpete turer med Herc og MD80 og 90 fra Andøy/Bardufoss/Trondheim T/R. Gikk turnus i min militærtjeneste. Ahhh, det var tider.

Endret av Kjetil Håvan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...