Gå til innhold

NASA på vinterøvelse


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Har vel gnålt om denne MILVIZ T-38A (advanced) i mange år nå,  men kommer stadig tilbake til denne flotte modellen fra en av de beste utviklerne for militære flymodeller.  Egentlig lansert for FSX,  men nylig kom det en oppdatering med egen "installer" for P3D4,  og da var det på`an igjen  8) En av de peneste våpenplattformer som er konstruert,  og som flyr alldeles nydelig i simmen.  Fåes også som "normal" modell,  men i utgaven som "advanced" modell er det en haug med tilleggsfunksjoner for den som virkelig vil utfordre seg selv  ::)  For min del holder det lenge hvis jeg makter å temme utysket noen timer under vinterlige forhold t/r Bardufoss.

 

4UYyGsB.jpg

 

G38QlyF.jpg

 

3lRVGwc.jpg

 

Rlpf49o.jpg

 

MgyX7P7.jpg

 

kp1aVuB.jpg

 

Osdj0rB.jpg

 

TE7MFwH.jpg

 

BymcaEC.jpg

 

mQA20Ss.jpg

 

Yj1bhpZ.jpg

 

VgLvXWT.jpg

Snart Godt Nytt År

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Trofast tjener som jeg tipper aldri hært vært i Norge på vinterøvelse før... :)

 

Fikk sett disse på nært hold på Cape Canaveral for noen år siden da vi var heldige å få gjøre en Shuttle Approach ned til 1000 fot, deretter low pass (mens to Talon taxet ut på banen under oss), før vi tok en $100 Burger på Space Coast Regional. Those were the days...

 

Jeg flyr for tiden med et litt eldre treningsfly - A2A sin Texan. Strålende modell som gir skikkelig flyfølelse (De fleste flyene i simulatoren oppfører seg jo desverre mer som tog enn som fly som beveger seg gjennom luften).

 

Happy New Year!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Fikk sett disse på nært hold på Cape Canaveral for noen år siden da vi var heldige å få gjøre en Shuttle Approach ned til 1000 fot, deretter low pass (mens to Talon taxet ut på banen under oss), før vi tok en $100 Burger på Space Coast Regional. Those were the days...

 

;D  ;D  ;D ....herlig  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Milviz holder nå på med C-versjonen av T-38

 

Spennende,  MILVIZ er nå ledende innen utvikling av gode jagerfly-modeller til P3D .

 

Det var skikkelig pene bilder! Men du er da vel fotograf av yrke Ernst?!

 

He he takk skal du ha .  Joda,  æ vet litt om hva et godt bilde skal inneholde,  men kunne godt tenke meg et bedre kamera enn "screenshot-tasten"  ;D

 

Ny AoN oppdatering kommer med egen helikopter runway for Bardufoss, med sinnsyke avganger og skumle landinger, hvilket vil gjøre at man må bli mer årvåken ved bruk av main runway ;-)

 

Velsigne deg Andrew  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...