Gå til innhold

Tilbake i Østerrike


Anbefalte innlegg

Endelig har jeg en A320 igjen (FSlabs), så jeg måtte ha en tur med favorittlivery og flyplasser. Kaptein Klinkerhofen og crew her klar til avgang Innsbruck.

 

VWro7ln.jpg

 

Episk utklatring, snart klar for en 180 grader turn.

 

8n2DFDq.jpg

 

Etter kort cruise FL320 klargjøres det for Wien rwy 34, GAMLI STAR.

 

5g1l5Fw.jpg

 

Turning finals her trur eg.

 

x5aYiKC.jpg

 

Velger meg manuell landing. Litt lavt her kanskje, men et bilde er jo fryst. Work in progress!

 

14BM6HW.jpg

 

Taxer til terminal etter en myk og fin touchdown uten å få AI fly i fleisen (satte trafikken til ca 60% for denne turen).

 

qBrD31w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airbus er lett å temme, når du venner deg til throttle er "mode" og ikke throttle. Og FMC når man skal lage flightplan og når man driter seg ut, er det enkelt å fikse underveis. Selv om det skulle vært gjort før da. Hysj hysj. Ærlig talt er du vant med 737 er bussen lett å gå til. Og FSlabs flyr myykt og fint som en PMDG. Skulle og bare mangle da sjefen for FSlabs var en av grunnleggerne for PMDG, og er en dyktig programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...