Gå til innhold

She`s out


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

Synes Milviz har kommet et stykke lenger angående lyd,  denne modellen høres spesielt bra ut fra innsiden,  men utsiden har noen nyanser som jeg er usikker på,  avhengig av motorsettingen.  Ellers oser modellen av nostalgisk atmosfære, den flyr nydelig og alt av brytere fungerer som de skal :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

OMG endelig en skikkelig beaver, det har jeg venta lenge på. Da blir det kjøp. Regner med denne er kompatibel med p3d v4.  :)

Sitat fra Deres sider:

"Prepar3d Version 4 Compatibility: With the recent announcement that version 4 of Prepar3d is due to be released very soon, we would like to let our customers know that we intend to update the MilViz DHC-2 to be fully compatible with this latest version of Prepar3d at the earliest possibility. This will be a free update."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle!  ;D

 

N9028 er laget for alle modeller, men jeg har ikke lagt den ut offentlig for nedlasting. I virkligheten står den på flottører. Og på bildet som jeg brukte til å male etter, er den en amfibie.

MEN, her er altså nedlastingslink til alle versjoner av N9028 (som jo har et klassisk Beaver fargeskjema). Installasjon på vanlig måte (ingen autoinstall). Det er også verdt å merke seg at inngangen i aircraft.cfg: model=1 gir versjonen med rundt vindu akter (cargoversjonen). model= gir passasjerversjonen med 2 rektangulære vinduer akterhttps://www.sendspace.com/pro/dl/6bi6li

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...