Kim Kristensen Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Da tilfeldighetene fører meg seg ei uke som sykemeldt og alle andre er på jobb, var det greit å finne tilbake til gamlelandet med ymse maskiner fra en svunnen tid, mens man hører på lydbok om Skogsmatrosen til Jon Michelet og sløver formiddagen gjennom med nytrakta kaffe God uke til dere som skal på arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2017 Skulle gjerne hatt dette landskapet i DCS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Me too! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Takk for det, men er ikke svartehavsmapet i DCS sånn halveis likt Norge, i allefall med fjellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Nja, njo, men det er ikke oppdatert til den samme standarden som NTTR og Normandie-mapet ennå, det står visstnok for tur etter at Normandie-mapet blir sluppet senere i måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Kommer seg etterhvert det også skal du se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2017 Jepp, og Normandie ser uforskammet bra ut. Her tror jeg det blir WW2-atmosfære så det holder Men det er jo fantastisk at vi nå har flere simmer som fokuserer på warbirds av den gode, gamle sorten ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Yupp, skulle ønske flere Nordmenn fikk opp øynene for å fly WT i Sim modus, alle jeg har kommet over holder seg til "arcade" og "realistic" flyging :-X Mest for kommunikasjonen sin del, som blir passe viktig når det ikke er noen hjelpemidler som syneligjør fientlige fly, fløy på en Russisk server i går og hadde det svare strev med å fortelle en Russer i en 110er at han hadde to jagere dansende bak halen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2017 Hmm. Lurer på om ikke sønnen min spiller WT for tida. Var å så på han fløy, og ba ham teste flightdynamikken for meg. Han la flyet over på siden, og det fløy nesten like godt sidelengs. Hva er det fårno? ;D Nei hvis det er vanvittig urealistisk flightmodel, da passer ikke denne til meg. Eller kan flightmodellen justeres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Vel, først av alt må WT settet til å være i Simulatormodus, det fjerner all "hjelp" som er lagt inn. WT står automatisk i "arcade" når man starter det opp første gangen, og er da mer som et FPS spill, ikke en simulator. Der er også en drøss med innstillinger som kan tweekes på hvordan gasspådrag, ror osv går. Det er stortsett det som skal til. For meg personelig kjennes det ikke noe mindre realistisk ut enn div utgaver av IL-2 som jeg holdt på med back in the day, og har aldri opplevd at et fly flyr like godt når mann legger seg over som når mann flyr plant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Bildene gir litt assosiasjoner til slaget om Narvik,bortsett fra det første,da,det med Gloster Gladiator.De var vel 7 operative maskiner på Fornebu i april 1940,som tok opp kampen mot den tyske invasjonen. Ellers så har jeg nettopp startet med War Thunder,det er ikke så lett å forstå alle instillinger og valg for en fersking,må finne ut av ting selv etterhvert..fant ut at jeg trengte to joysticker samt pedaler,hehe. Flyr i arcade mode foreløpig,det er noen røde fly og bakkemål,det er nok fienden,og de blå er "oss"...så er det noen grønne fly,hehe..vet ikke hvilken side de er på.. Veldig moro ihverfall,fin avveksling fra P3D,trenger ikke tenke på FPS,VAS,grafikkinstillinger osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2017 Personelig har jeg aldri fløyet arcade, kjentes alt for urealistisk ut for min del, skal se om jeg kan mekke i hop en video i morgen som kan vise litt forskjeller. Skal være enig i at innstillingene kan være en utfordring i starten, men det hjelper på å se litt på div youtubekanaler. Det du nevner der med "grønne" fly, så er det i korte trekk din wingman, kjekk måte å se sånt på når mann ikke har kommunikasjon annet en chaten. PS. Gå inn på liste over de tyske flyene i WT, finn FW-200 og ta en titt på hva det står på halen av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 10. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 10. mai 2017 Ja da skjønner jeg. Sønnen flyr nok helt sikkert i arcade modus da han ikke har rørt instillingene. Det var ikke riktig enkelt å fly sidelengs, men det gikk uten å miste høyde faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2017 Sannsyneligvis arcade da ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.