Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2023 Ja nå begynner det å ligne noe ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. mars 2023 Del Skrevet 7. mars 2023 Ser mye bedre ut nå ja! Synd han ikke fikk vist landinga, den er jo noe av det mest interessante med F-104. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. mars 2023 Del Skrevet 7. mars 2023 Jeg håper noen snart føler seg kallet til å lage en fullverdig Starfighter-modul. Jeg har troa på IndiaFoxTecho, i og med at de ser ut til å ønsker å spesialisere seg på Italienske maskiner i DCS med MB339 allerede ute, og en G.91 på vei. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 7. mars 2023 Del Skrevet 7. mars 2023 18 minutter siden skrev Fredrik Edvardsen: Jeg håper noen snart føler seg kallet til å lage en fullverdig Starfighter-modul. Jeg har troa på IndiaFoxTecho, i og med at de ser ut til å ønsker å spesialisere seg på Italienske maskiner i DCS med MB339 allerede ute, og en G.91 på vei. Vi trenger en Arctic Tigers Starfighter testtur snart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. mars 2023 Del Skrevet 7. mars 2023 8 timer siden skrev Marius Sparby: Vi trenger en Arctic Tigers Starfighter testtur snart Er klar for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2023 Okay, da blir det sannsyneligvis nytt VR headset på meg i en ikke alt for fjern framtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2023 Altså, dette ser jo smått perfekt ut. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2023 Også WT får litt ekstra morsomme greier til jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Okay, smått sexy video, og sannelig fikk man et glimt av Norske F-16 over «Kola» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. september Premium Medlem Del Skrevet 7. september 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.