Kim Kristensen Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Jeg husker i allefall Kirks F-86 som på mange måter var et av flyene som inntroduserte meg for flightsim verden for omtrent 10 år siden. Dermed satt nostalgien tjukt da jeg litt overraskende endelig låste opp maskinen i dag i WT, riktignok A utgaven, men pytt, details smitails. Ikke så mye annet å si enn at det var en herlig opplevelse, og nå tenker jeg å testfly den mot MIGen i nærmeste framtid ;D ;D ;D Herlig maskin rett og slett, men dere får ha unnskyldt den svære blåselampa bak flyet, forhåpentligvis forsvinner den snart, nå som WT stadig tar nye steg mot å se mest mulig realistisk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Fine bilder,jeg liker de gamle flyene med blank metallfinish.Og karen i cockpit ser litt mer våken ut enn karene i Canberraen du la ut shots av for en stund siden,hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Helt enig, sølvfly fra gullalderen har noe eget ved seg. Litt artig du nevner han piloten ettersom det er samme karen som fløy Canberraen, antar kameravinkelen har litt å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Han ser litt mer besluttsom ut denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Kommer med et bilde av en F-86 i modellflytråden jeg planlegger. Fikk ikke tid i dag, måtte tørke støv av 25 die cast modeller; deretter lime på det som datt av i prosessen (alt som henger under vingene er plast) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Mulig han har fått en oppvåkning siden sist mulig mårrakaffen har slått inn. Supert Andrew, er spent på den tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Stilig fly Saberen. Flotte blider. WT ligger noen skritt foran grafikkmessig på endel ting ser jeg. Etterbrenner-effekten bla var nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Yupp herlig maskin, har nesten kun flydd Sabre etter at jeg låste den opp, blåselampa bak ødelegger dog litt opplevelsen for meg, ettersom WT har utstyrt fly som ikke har det med en svær stikkflamme bak, som først kom til på senere fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Ok. Så saberen har ikke etterbrenner egentlig? Da forstår jeg mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Yupp, etter hva jeg har hørt hadde Amerikanerne et "slagord" for hvordan mann så forskjellen på en F-86 og en Mig-15, "If it isnt smoking, its not ours", så mer sånn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Ingen etterbrenner på hverken Sabre eller MiG-15 nei, kanskje noe som henger igjen fra IL-2-dagene? Der hadde jo også jets som P-80 og Me-262 etterbrennere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Stemmer bra det, håper de fjerner blåselampene i WT snart, de har jo endelig klart å modelere inn stikkflammer på de vanlege motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.