Gå til innhold

WIF A318 ENEV - ENBO


Anbefalte innlegg

Aerosoft A318, Evenes til Bodø, med ORBX vær 2. Her på runway, klar til FLEX takeoff (redusert thrust), flaps 2.

 

rEuq6Ao.jpg

 

Climb. Observerer et malmskip på vei ut fra Narvik. Lyden fra CFM motorene i litt urolig vær gir en meget god realisme, kjenner igjen dette fra real-life indeed.

 

Lc4h5ZL.jpg

 

Landegode. Godelande må vi da ha.

 

hl5jCqR.jpg

 

On approach. Jeg sender ut en drone for å filme touchdown.

 

C8rtF2z.jpg

 

Touchdown.

 

7SR8xv2.jpg

 

Parked at gate. Neste tur blir med en fictional KLM A319 fra EHAM til ENCN. Det blir mer realistisk å bruke en A319 til å simulere en EMB-190 enn med en 737. Ser alt frem til den turen, som jeg har flydd utallige ganger real-life, gjerne med et par pils innabords :-p

 

l8lLL7V.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært bussjåfør siden jeg fløy Fokker 70 og 100 i FS5. Med PMDG 757 og 777 i Fly II tok det helt av. 777'en hadde fungerende FMC. Liker ellers utvalgte småfly (få, i topp kvalitet), Twin Otter, og jagerfly jeg har vokst opp med. For tiden flyr jeg F-15 og F-18 i Aerofly FS2, og nyter hele AS Airbus serien i P3D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har vært bussjåfør siden jeg fløy Fokker 70 og 100 i FS5. Med PMDG 757 og 777 i Fly II tok det helt av. 777'en hadde fungerende FMC. Liker ellers utvalgte småfly (få, i topp kvalitet), Twin Otter, og jagerfly jeg har vokst opp med. For tiden flyr jeg F-15 og F-18 i Aerofly FS2, og nyter hele AS Airbus serien i P3D.

 

Hehe. Ingenting nytt under solen der altså!  ;D ;D :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...