Gå til innhold

Heinrich von Schnellbomber


Anbefalte innlegg

Som jeg har nevnt tidligere introduserte WT cockpiter til alle flyene som manglet det her like før jul, da ble denne doningen hentet ut fra bakerst i hangaren, selveste Schnellbomberen, som i løpet av kort tid ble en personelig favoritt, hadde helt glemt hvor rask og smidig den er, kan brukes som en god gammeldags dogfighter så lenge du holder deg unna turnfights, da kommer den til kort mot letter jagere.

Ellers klatrer den noe ekstremt for sin tid, og det er ikke rent skjeldent at jeg opplever å allerede være på tur hjem når fiendlige jagere når opp til min høyde.

Eneste jeg savner er et par tyngre kanoner, 7mm MGen i snuten gjør ikke allverdens skade på pansrede kjøretøyer, men alt i alt et fantastisk morsomt fly. 8)

pCAf7m2.jpg

Ux0yJwS.jpg

YUp3zyE.jpg

hIfzdyM.jpg

ZtDt07w.jpg

Cockpitten er fortsatt under utvikling, så derfor er texturene litt blurry, samt div gauger er snodig plassert.

HgseEyJ.jpg

lcrwAtu.jpg

Sb0uO9a.jpg

LC8kDtg.jpg

06mB43c.jpg

3nM9X18.jpg

Det rakk en liten Spitfire opp til meg på denne fligheten, men som nevnt tidligere, 7mm ammo er ikke allverdens, så det endte uavgjort denne gangen, men han rakk å skyte av den ene elevatoren min før han gikk tom.

f9ST0JJ.jpg

En mindre olje og vannlekasje, heldigvis ikke langt til nærmeste rullebane, så kan nesten glidefly tilbake i god fart.

kWmCsBH.jpg

jb3nfE3.jpg

Oppdaget først i ettertid at halehjulet var skutt bort, det fikk litt konsekvenser under landing.

3svDTNw.jpg

Som sagt, litt konsekvenser, men flyet klarte seg godt nok til å bli fikset i god tid før neste flight 8)

Schnellbomberen var for de som ikke viste det utstyrt med trepropeller, dermed bøyer de seg ikke når de tar bakken, men knekker i stede tvert av.

TTHU3kW.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...