Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2016 Kikket litt på AI-aktiviteten ala Bodø for noen år siden Fikk hjelp av AI-magikeren Andrew, og dermed våknet Bodø AB til live. Starfighter`s fra både 331 og 334 skvadronene, i og utenfor sheltere. Noen driver med vedlikehold, andre taxer og tar av på tokt, herlig aktivitet slik vi gamlinger husker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Awesome som alltids, mangler bare at noen bygger en retro utgave av flyplassen og flystasjonen så er du langt på vei var jo en gang i FS9 tiden at jeg lekte litt med gamle flyfoto fra både krigen og ish 70 tallet, og bygde alternative rullebaner med mer i afcad programmet jeg brukte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 9. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2016 Tøfft! Må vel gå til anskaffelse av en CF-104 jeg også som kan ta seg en daglig touch and go på ENBO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2016 Kult. Husker godt tida jeg satt med afcads, landclass modding og laget ai trafikken selv. Mimremimre. Er den starfightern woai modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 9. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2016 Kult. Husker godt tida jeg satt med afcads, landclass modding og laget ai trafikken selv. Mimremimre. Er den starfightern woai modell? Niks,WOAI har ikke militære fly. Her er modell: http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004aia&DLID=176155 eller http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004aia&DLID=171072 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. oktober 2016 Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2016 Aahhh. Ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Kan lønne seg å bruke installeren fra Owls Nest, den gir deg mulighet til å velge en midlertidig folder, og man får med effektene og flightplan. Så er det bare å kjøre flightplan gjennom AIFP for å tilpasse til simmen man bruker, bare et par knappetrykk. PS: Har Starfighters på Rygge og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2016 ...... La merke til det 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Jeg skal fikse litt på afcaden der. Det står og en i shelter ved 330skv :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.