Gå til innhold

Et par shots over morgenbrødet


Anbefalte innlegg

Nattexturene er nesten et større prosjekt enn selve terminalen, tror jeg har 35 layers i Photoshop, og går snart vill, så på tide å avslutte dette og flatte bildet med et sadistisk glis. Det er uansett enkelt å dele det opp igjen. Jeg er forøvrig litt forundret over ny merking. "Avinor International" står det på ny terminal. For meg ser det kun ut som markedsføringsavdelingen har gått på trynet :-p

 

26286607361_132d134260_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort på morgenen dette også. Uten brød, men dog med kaffe, og et par rullings. Usunn start på dagen, men sunt resultat.

 

26418617096_e367ebbec6_o.jpg

 

PS: Mener noen sa noe om rwy ahead merking for langt tilbake, og jeg kunne ikke finne noe. Kan opplyse om at jeg fant et stort problem, og har laget helt ny, slitt merking. Det vil da ta litt tid å bytte ut dette på alle flyplassene. Men med ADE og copy/paste coordinates via Prokey er det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å klikke da jeg så det i simmen :-p

 

Men jeg er litt forsiktig med å peise på med mer (har kun tatt ENSK), for jeg må vite sikkert om LM fortsatt støtter dette, men det tror jeg, siden alt er integrert i ADE. Men jeg skal spørre de igjen.

 

Jeg trenger litt input. Er blå kantlys så mørke som default, eller som på bildet real-life?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...