Andrew Thomsen Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Morgenbrødflyplassen. Ny sardinboks er på plass. Og nå ble jeg inspirert til en skive med makrell i tomat :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. april 2016 Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2016 Nice da var det bare å exportere sardinene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. april 2016 Premium Medlem Del Skrevet 6. april 2016 Potente bilder og flott scenery ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 Bare man blir kvitt dette morgenbrødet vil det nok bli sardineksport etterhvert. Eller at morgenbrødet blir til en sardin. Men først litt flere oppgraderinger av diverse bygg, og jeg vil og lage en typisk Norsk låve. Vekk med Svensk/US utseende, bort, vekk, fysj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Flott, Andrew. Da var Kjevik komplett igjen. Mange slags takk RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Dette her ser bra ut. Skal straks legge turen til Kjevik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 og jeg vil og lage en typisk Norsk låve. Ble jaggu meg litt av en låve :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Det ble en meget pen låve det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hva låver angår så er vel dette topp 3, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Satte på air-cond uniten i dag som final touch. Får knipse en låve i helgen, litt "fare" for sollys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Nattexturene er nesten et større prosjekt enn selve terminalen, tror jeg har 35 layers i Photoshop, og går snart vill, så på tide å avslutte dette og flatte bildet med et sadistisk glis. Det er uansett enkelt å dele det opp igjen. Jeg er forøvrig litt forundret over ny merking. "Avinor International" står det på ny terminal. For meg ser det kun ut som markedsføringsavdelingen har gått på trynet :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Ble gjort på morgenen dette også. Uten brød, men dog med kaffe, og et par rullings. Usunn start på dagen, men sunt resultat. PS: Mener noen sa noe om rwy ahead merking for langt tilbake, og jeg kunne ikke finne noe. Kan opplyse om at jeg fant et stort problem, og har laget helt ny, slitt merking. Det vil da ta litt tid å bytte ut dette på alle flyplassene. Men med ADE og copy/paste coordinates via Prokey er det enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. april 2016 Premium Medlem Del Skrevet 15. april 2016 Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Holdt på å klikke da jeg så det i simmen :-p Men jeg er litt forsiktig med å peise på med mer (har kun tatt ENSK), for jeg må vite sikkert om LM fortsatt støtter dette, men det tror jeg, siden alt er integrert i ADE. Men jeg skal spørre de igjen. Jeg trenger litt input. Er blå kantlys så mørke som default, eller som på bildet real-life? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Syns det var fint blått lys på natt-bildet, men hvordan det er IRL er jeg usikker på. https://www.google.com/search?tbm=isch&tbs=rimg%3ACaAClsVvmA7KIjiGNoGb4PleF24NzANSrd1O0uCkL6D7b-y0-yfioYMdC97q6JiKRAT2wxL8yxf8Q1x1IAXy5w4Z8ioSCYY2gZvg-V4XEVrgTv7jE4XCKhIJbg3MA1Kt3U4R60butz3zalAqEgnS4KQvoPtv7BFd5kSCGYrqESoSCbT7J-Khgx0LEf_1XYVUxaTSpKhIJ3uromIpEBPYR7GTYvIVWu0EqEgnDEvzLF_1xDXBGT2jSNFINtCyoSCXUgBfLnDhnyEWOaBqWDgh12&q=apron%20light%20airport&ved=0ahUKEwj0z7fF9ZPMAhVGuhQKHZDyCBAQ9C8ICQ&dpr=1&biw=1920&bih=947 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Takk, ser ut som jeg er like langt, kanskje en mellomting. Begrenset søket til Norge, men da ble det full stopp :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.