Per-kristian Jensen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Heisann og Hoppsann! Tenkte jeg skulle prøve meg på å legge ut bilder her igjen, er vel noen år siden sist man gjorde sånnt I allefall, i dag startet dagen med å fly fra Bern til Berlin, etter å ha flydd Paris-Madrid-Lisboa-Roma-Bern i går. Flyvingen er for FlyUK Virtual (www.flyuk.aero) og er gjort med PMDG NGX. Oppstart ved parkeringen i Bern, fått strøm på flyet og besetningen gjør klart for å ta ombord passasjerene som skal hjem fra påskeferie i hovedstaden og på fjellet. Setter opp for avgang, pga fjellene i nærheten er det en noe kraftig utflyving og det går rett opp å vekk fra flyplassen. 6.8 Tonn med drivstoff må med, og bruker Flaps 10 for avgang. Bern er en relativt liten flyplass, så banen var noe kort men det gikk. Tror ikke man skulle vært så veldig mye tyngre dog. Marsjhøyde på vei mot Berlin. Turen går fort unna, og etter ca en time i lufta er man på vei ned mot innflyvingen til Berlin Tegel. På innflyvingen flyr man like forbi den nye flyplassen, Berlin Brandenburg, som forsåvidt ENDA ikke er åpnet, og er evig plaget med forsinkelser. Men det er lite tid for sightseeing, plutselig er man på finale inn mot bane 26R ved Tegel. Trygt nede på bakken etter en silkemyk landing, og da er det bare å taxe inn til gate. Vel parkert på gaten, her er det bare å haste på, 25 minutter til man skal ut igjen og videre til Amsterdam. Takk for titten :-) Addons som jeg kommer på er: PMDG NGX 737 Immersion FS2Crew NGX Rebooted Active Sky Next FlyLogic Bern Aerosoft Berlin Tegel Aerosoft AES Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Ser ut som en koselig tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. mars 2016 Velkommen tilbake. Ser du har ikke glemt gamle kunstner, etter noen år bak runde ratt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Velkommen tilbake Per-Kristian! Flotte bilder som viser hvor bra det kan bli med gode add-ons Men den utflygingen der så ikke helt ufarlig ut. En motorstopp hadde ikke gjort påskefreden like fredlig for tyskerne på vei hjem der tror jeg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Facebook har ikke nødvendigvis statiske URLer, og det gjelder tydeligvis i dette tilfellet. Anbefaler en dedikert bildehost for forumopplastinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Stemmer Får fikse det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ser ingen bilder jeg. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ubbe Nilsson Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Inte jag heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.