Gå til innhold

Aerosoft F-14A


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Lenge siden jeg har prøvd carrier-ops i P3D,  så da Aerosoft endelig slapp sin F-14,  var det bare å få på plass gamle, gode AI Carrier2 . I pakken med F-14 medfølger det også en nydelig modell av "Kitty Hawk" fullspekket med fly. Denne "pakket" jeg inn i AI Carrier,  og det fungerte ved første forsøk.  Dvs, har ikke fått kjølvannet til å synes,  så selv om hangarskipene beveger seg,  ser det litt snålt ut.  Vel, vel, det får jeg finne ut av.  I mellomtiden kommer jeg til å kose meg glugg i hjel med en fantastisk fin modell av F-14 !!  Lyd og flyfeeling er til å få gåsehud av,  og jeg kommer til å trenge noe kursing for å utnytte alle systemene som funker.  Da er helga og julestemningen i gang  ;D

 

f1.jpg

 

f2.jpg

 

f3.jpg

 

f4.jpg

 

f5.jpg

 

f6.jpg

 

f7.jpg

 

f8.jpg

 

f9.jpg

Nådde såvidt siste vaieren på første forsøk,  og jeg makter ikke å begrense et uforholdsmessig bredt glis  ;D .

F-14 modellen oppfører seg eksemplarisk,  og vi må til SkunkWorks F-104G for å finne tilsvarende bra flightmdl.

Dette skal bli djævlsk gøy.  God helg  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiii.. Se på den du.. Meget bra Ernie.

Bare jobbhelga er over må jeg nok ta en titt på denne gitt.

Til opplysning så har jeg nå gitt totalt opp min P3D og avinstalert heile rakkleverket etter X antall CDT grunnet API.DLL.

Det tok bare 4 forsøk på å få lasta ned ny og komplett v 2.4 på min meget høyhastighets linje ( > 4Mb)  >:(

Men nå er den installert og prøveflydd, sjølsagt med Mustangen må vite,, og jeg kan rapportere om at nå ser det bættre ut til at alt funker.  ;D

 

 

Har riktignok kun noen få turer enda, men det virker meget bra så langt.

Så kanskje vi kan ta oss noen MP runder med ny F-14 på sikt Ernst?

Fungerer simmen min kommer jeg nok til å bli noget mere aktiv enn jeg har vært i det siste.

Det er ikke gøy å kun fly noen små minutter i slengen, slik man blir skallet av kan jeg love.

Må innrømme at jeg sleit skikkelig med å få landa Mustangen her, det er jo år og dag siden jeg faktisk har landa ei maskin i P3.. He he.

 

 

Knallbilder som vanlig.

Som sagt jeg jobber i helga så ceep em comming.. Thumbs up. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Herlige sjåtts Ernst! Landing på Hangarskip er en skikkelig kunst, og noe av det som alltid har gitt meg høy puls i FSX. Det er bare Red Bull løpene som topper det i spenningsnivå! Hvordan er denne i forhold til Dino sin utgave?

 

F-14 er noe av det vakreste jagerflyet som er laget i mine øyne. Blir aldri å glemme en formasjon av disse og møte med pilotene på 1980-tallet. USS Forrestal lå utenfor Norskekysten og sendte ut flyspottergaver i alle varianter (Hawkeye, Greyhound, Intruder, Prowler, Corsair II, Sea Stallion og Tomcat kom alle innom Andøya). Nesten så jeg må rote fram de gamle Tomcat patchene og sy de på TrackIR-hatten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Go helg til deg også Andreas,  du skal bare sende kjerringa og ongen på sydentur,  denne modellen kommer til å sette forholdet på prøve  ;D

 

Øyvind,  æ har stor medfølelse for dine utfordringer  (  og du vet jo hva slags frisyre æ stiller med  ;D ).  Har meget stor tru på at den komplette varianten av v2.4 kommer til å gjøre deg til et lykkelig menneske,  og jeg håper vi får anledning til noen MP turer igjen,  enten det blir F-14 eller P-51  ;)

 

Helt enig Svein-Frode,  F-14 er et av de vakreste våpenplattformer som er designet.  Jeg har også vært så heldig å få oppleve den på nært hold real,  fra den første presentasjonen i Paris Air Show 1973 til pressetur ombord i "America" i Vestfjorden på 90tallet.  Og ja,  denne går flere ganger utenpå Dinos utmerkede freeware,  og har en imponerende aura av god flyfeeling og lydkvalitet,  samt systemutfordringer uansett hvilket erfaringsnivå man har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Resite du med Greyhound eller Sea Stallion?

 

Vi reiste med Greyhound COD fra Bodø.  Glemmer aldri landingen,  med ryggen mot fartsretningen, uten vindu.  Svimte av et øyeblikk da vi traff dekket,  og stoppet med 6-7 G  ;D  Ombord var det over 100 flybevegelser i timen !! Det landet og tok av fly uten opphold,  og med Lofotveggen som bakgrunn, var dette både surrealistisk og vannvittig artig. 

 

c1-1.jpg

 

c2-1.jpg

 

c3-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...