Gå til innhold

AoN 3.52 og Flickr test


Anbefalte innlegg

Signert Tobias Nome, ser jeg. Ikke det at jeg bruker det samme (for det er vellaget). Er bare meg som er så forbaska kravstor, pluss at jeg må holde meg til AoN, for ellers blir det min tur til å gå i surr :)

 

Er ellers fornøyd med Flickr kontra Photohelvettet. Flickr krever ikke Flash, og er roligere i utførelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dæsken,  dere begynner å få knallfine detaljer,  og æ formoder dere er i NSX-III og FSX ?  Prøvde selv å sette inn NSX-III i P3D2,  men det dro ned fps og flyt til et tragisk nivå,  så æ måtte rydde det bort.  Tror det detaljerte meshet krever kraftig cpu,  så det blir ikke før i neste generasjon PC for min del, ..... dessverre  :-[ .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæsken,  dere begynner å få knallfine detaljer,  og æ formoder dere er i NSX-III og FSX ?  Prøvde selv å sette inn NSX-III i P3D2,  men det dro ned fps og flyt til et tragisk nivå,  så æ måtte rydde det bort.  Tror det detaljerte meshet krever kraftig cpu,  så det blir ikke før i neste generasjon PC for min del, ..... dessverre  :-[ .

 

FSX ACC og NSX III, Norway Mesh 0.75, NSX II LC, NGA 0.75, pluss mitt nye LC poly for ENCN. Samt FTX Global og good'ol FEX.

 

UTXE, GEX har jeg forlatt for godt, og tilmed slettet downloadene. Vil ikke se det igjen om man hiver det etter meg.

 

Bildene er så skarpe som de er, pga jeg holder meg til 1:1 pixelmapping. Har hatt noen diskusjoner der enkelte hevder at alt blir fint uansett fordi skjermen reskalerer. Javel, da har man ikke 1:1 pixelmapping, men et blurry/ødelagt bilde ;)

 

Jeg tar shots i 1920 x 1200. Det er oppløsningen jeg bruker i Win7, og i FSX. Aldri i livet om jeg kjøper en "HD" skjerm, som kun er 1920 x 1080...

 

PS: Send meg DNA koden din på PM eller posten, så jeg kan bli ferdig med den der kloninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

1:1 Pixel Mapping er en video display teknikk som brukes i enkelte enheter, for eksempel LCD-skjermer. En monitor som er satt til 1:1 pixel mapping vil forsøke å vise en kilde uten å skalere det, slik at hver piksel mottatt er koblet til en enkelt ukomprimert piksel på skjermen. Dette vil resultere i en svart kant rundt bildet (windowboxing) med mindre det er større enn eller lik monitorens ukomprimert oppløsning. Denne teknikken er nyttig hvis det er ønskelig å stoppe en video fra å bli strukket eller forvrengt av monitoren.

 

Mvh Mæ.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...