Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Prøver meg, via ny Ernst-klone, ;D, å forlate møkkabucket, med tre shots. Dette er tre fullsize 1920x1200 bmp'er, og egner seg å sette som bakgrunn på PC'en. Ikke se bort fra jeg redigerer dette innlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2013 My desktop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Signert Tobias Nome, ser jeg. Ikke det at jeg bruker det samme (for det er vellaget). Er bare meg som er så forbaska kravstor, pluss at jeg må holde meg til AoN, for ellers blir det min tur til å gå i surr Er ellers fornøyd med Flickr kontra Photohelvettet. Flickr krever ikke Flash, og er roligere i utførelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2013 Dæsken, dere begynner å få knallfine detaljer, og æ formoder dere er i NSX-III og FSX ? Prøvde selv å sette inn NSX-III i P3D2, men det dro ned fps og flyt til et tragisk nivå, så æ måtte rydde det bort. Tror det detaljerte meshet krever kraftig cpu, så det blir ikke før i neste generasjon PC for min del, ..... dessverre :-[ . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Se her ja.. Kloningene trer frem. Bare pass på. Muligens så gror det plutselig frem en Ernie bart midt i trynet. Men så lenge bildene ser slik ut så er det helt greit. Kanon bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2013 ;D ;D ;D ...... kloningen ble ikke helt vellykket, den mangler barten ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Dæsken, dere begynner å få knallfine detaljer, og æ formoder dere er i NSX-III og FSX ? Prøvde selv å sette inn NSX-III i P3D2, men det dro ned fps og flyt til et tragisk nivå, så æ måtte rydde det bort. Tror det detaljerte meshet krever kraftig cpu, så det blir ikke før i neste generasjon PC for min del, ..... dessverre :-[ . FSX ACC og NSX III, Norway Mesh 0.75, NSX II LC, NGA 0.75, pluss mitt nye LC poly for ENCN. Samt FTX Global og good'ol FEX. UTXE, GEX har jeg forlatt for godt, og tilmed slettet downloadene. Vil ikke se det igjen om man hiver det etter meg. Bildene er så skarpe som de er, pga jeg holder meg til 1:1 pixelmapping. Har hatt noen diskusjoner der enkelte hevder at alt blir fint uansett fordi skjermen reskalerer. Javel, da har man ikke 1:1 pixelmapping, men et blurry/ødelagt bilde Jeg tar shots i 1920 x 1200. Det er oppløsningen jeg bruker i Win7, og i FSX. Aldri i livet om jeg kjøper en "HD" skjerm, som kun er 1920 x 1080... PS: Send meg DNA koden din på PM eller posten, så jeg kan bli ferdig med den der kloninga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 14. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2013 Steike ta! Utrolig bra, det fra Tromsø e jo bare spot on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2013 Min klone får du aldri ;D .... hva mener du med pixelmapping 1:1 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. desember 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. desember 2013 1:1 Pixel Mapping er en video display teknikk som brukes i enkelte enheter, for eksempel LCD-skjermer. En monitor som er satt til 1:1 pixel mapping vil forsøke å vise en kilde uten å skalere det, slik at hver piksel mottatt er koblet til en enkelt ukomprimert piksel på skjermen. Dette vil resultere i en svart kant rundt bildet (windowboxing) med mindre det er større enn eller lik monitorens ukomprimert oppløsning. Denne teknikken er nyttig hvis det er ønskelig å stoppe en video fra å bli strukket eller forvrengt av monitoren. Mvh Mæ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Rygge begynner å se veldig bra ut, vil du ta med sheltere også, Andrew? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Står alle der ennå? Jeg må bare finne et eldre kart som viser de; har jo ferdige modeller. De store hangarene skal og endres litt, i dybden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Såvidt meg bekjent så står de fortsatt der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg fant de via SBuilder, Virtual Earth Sat. Cirka 6 stk tilsammen. Har ikke verktøy for tiden til å lage de like, men smeller inn Bodø shelterne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.