Andrew Thomsen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Gardermoen er overhalt mht. T2, nye taxiways og belysning. Jeg kommer til å la noen gater bli stående, selv om de er borte nå. Ellers blir det for nakent. Men de er tatt ut av drift, ingen fly vil parkere der. T2 er selvfølgelig fri fantasi, inntil greia faktisk er ferdig, real-life. Fotoet er nytt, og mye bedre :grin: enn det gamle. Regner med å utgi dette sammen med AoN 3.43 når ENBR er fikset for fps bugs. Nattbelysning på fotoet er DAUDEN å holde på med. Har lagt inn hovedveien, resten kommer siden kanskje :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Helt fantastisk,Andrew:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Liker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Litt av ett støkke! Om du vil ha korrekt parkeringsconfig på RemoteNorth, let me know. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Veldig bra jobba! Settes umåtelig stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Takk, har de i boks via nye AIP kart. Men det jeg gjerne skulle visst, er nøyaktig hvor de nye lysmastene skal stå. Lyset er på plass, men ikke mastene. Har ellers laget helt ny main belysning til terminalen (apron). Den gamle var ett stort polygon, og det ga problemer med krumming av jorden. Så den har jeg byttet ut til mange små i stedet. Sabla slit :cry: :wink: PS: Thomas, mente du flyselskaper? Jeg har bare copy-pastet foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei, mener hvordan plassene er organisert. Flyene står ikke bare øst/vest der oppe, det er stands som også er basert på turnout, altså som ikke trenger pushback. Når det kommer til hvor mastene står kan jeg sikkert ta bilder av disse i helgen, det er også blastfence der oppe om det er noe du har liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Ja takk, for det kan jeg ikke se av AIP kartene :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2013 Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2013 Veldig bra, tykjebra, pokkern så bra, så inni hævlete bra ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 :grin: Han tykje dukket opp i går, skjermkortet (3GB) brøt nesten sammen. Årsaken var nok at prosjekt PSD fila var på 2,2GB mens jeg holdt på, og jeg hadde cirka en kvadratkilometer gress liggende i flere layers (fila nærmet seg 3GB). Måtte slette en layer og restarte PC'en! Men så har også området mellom apron og nye taxiways nå (endelig) fått riktig utseende, ser ikke så herjet ut mer. Er bare jeg og PC'en som er herjet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.