Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. juli 2013 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2013 Først og fremst tusen takk til PASI, som ordnet den rette malingen på Aerosofts fabelaktige Twin Otter . Endelig kom den gode feelingen tilbake, når man flyr på kortbanenettet i gamlelandet. Have a Nice day Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da er jeg på vei til å gjøre en hestehandel :wink: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tusen takk og versågod :grin: Det er kommet en update til TWOtteren, noe dill dall med autopilot er oppdatert, motorstart og ny livery manager....+ ett sett med tundra hjul Så nå kan man dra å børne hull på noen striper ute i bushen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2013 Åiåiåi, takk igjen Pasi, har ikke fulgt så nøye med i det siste. Må få meg disse tundrahjulene, da æ flyr mye i Alaska you know . Men Widerøe-fargene gjorde susen på hjemme-arenaen . Andrew, æ lover at du ikke blir skuffet !! Twottern gir deg mye fs- glede, enten du tar den fra cold and dark, eller bare en kjapp runde i nabolaget. For min del har Aerosoft funnet den perfekte balansen mellom avansert flymodell og barnslig flyinteresse. Og da har æ ikke nevnt lydkvaliteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har fått gampen på plass i stallen, og gjør klart til en tur langs hele kysten. Skal se om jeg til avveksling slenger inn noen shots underveis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ja det er en flott maskin, og man må jo ha sånn nogenlunde rette farger skal man surre rundt i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 19. august 2013 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2013 Hvordan få rabatten når man har kjøpt forrige versjon gjennom Flightsim.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Regner med at du kan registrere kjøpet på sidene til Aerosoft og da burde det være greit. Du trenger så vidt jeg husker å bare legge inn registreringsnøkkelen fra forrige versjon på bestillingen og prisen blir justert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvor ligger hesten "begravet"? I file-biblioteket her på forumet, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Lure på om den ligg på Pasi sin hjemmeside der han legger ut Finnmarka fotos. Har kun mobil foran meg no,men hvis du søker litt her inne rundt Finnmarka foto så tror og håper jeg du skal finne den......eller rett og slett i filbiblioteket til Aerosoft:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Her er "hesten" begravet - http://www.polystack.com/Repaints.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg hadde en fin tur med Ernst ihverfall. Tok detta bilde med telefon på vei over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. august 2013 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2013 He he, du var en grei passasjer Knut :grin: ..... og takk til Fred for snarveien til Pasi`s . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Takk for raskt svar, Fred, og til Roar for engasjement. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Arbeidshesten er nå ute med flottører. Versjon 1.04 er å laste ned hos Aerosoft. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ser det, enten full versjon eller update fra 1.03-1.04. Eneste problemet er at du må legge inn alt på nytt i aircraft.cfg fila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Backup av aircraft.cfg fila er aldri dumt å ta før en oppgradering. Cut & paste er alltid en god løsning. PS. En hotfix er kommet - feil i aircraft.cfg fila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Tenkte på det at i den nye updaten var det endringer i aircraft fila, og hvis du copy paste inn den gamle ble det kluss. Og derfor måtte du legge alt inn på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.