Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Først og fremst tusen takk til PASI, som ordnet den rette malingen på Aerosofts fabelaktige Twin Otter :) . Endelig kom den gode feelingen tilbake, når man flyr på kortbanenettet i gamlelandet.

w1-3.jpg

w2-3.jpg

w3-3.jpg

w4-3.jpg

w5-2.jpg

w6-2.jpg

w7-2.jpg

Have a Nice day

Skrevet

Tusen takk og versågod :grin:

Det er kommet en update til TWOtteren, noe dill dall med autopilot er oppdatert, motorstart og ny livery manager....+ ett sett med tundra hjul :D

Så nå kan man dra å børne hull på noen striper ute i bushen også ;)

• Premium Medlem
Skrevet

Åiåiåi, takk igjen Pasi, har ikke fulgt så nøye med i det siste. Må få meg disse tundrahjulene, da æ flyr mye i Alaska you know . Men Widerøe-fargene gjorde susen på hjemme-arenaen .

Andrew, æ lover at du ikke blir skuffet !! Twottern gir deg mye fs- glede, enten du tar den fra cold and dark, eller bare en kjapp runde i nabolaget. For min del har Aerosoft funnet den perfekte balansen mellom avansert flymodell og barnslig flyinteresse. Og da har æ ikke nevnt lydkvaliteten.

Skrevet

Regner med at du kan registrere kjøpet på sidene til Aerosoft og da burde det være greit. Du trenger så vidt jeg husker å bare legge inn registreringsnøkkelen fra forrige versjon på bestillingen og prisen blir justert.

Skrevet

Lure på om den ligg på Pasi sin hjemmeside der han legger ut Finnmarka fotos.

Har kun mobil foran meg no,men hvis du søker litt her inne rundt Finnmarka foto så tror og håper jeg du skal finne den......eller rett og slett i filbiblioteket til Aerosoft:)

Skrevet

Ser det, enten full versjon eller update fra 1.03-1.04. Eneste problemet er at du må legge inn alt på nytt i aircraft.cfg fila.

Skrevet

Tenkte på det at i den nye updaten var det endringer i aircraft fila, og hvis du copy paste inn den gamle ble det kluss. Og derfor måtte du legge alt inn på nytt. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...