Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hei kjære godtfolk, i dag er en mile pel for meg som får konsekvenser for deg som har lyst på nytt FLG. Jeg har i dag hatt min siste arbeidsdag i Hatteland, og er nå mere fristilt til FLG. Jeg har sondert team, og det er satt. Spøsmålet nå er Sept, Okt eller Nov? Noen feedbacks før vi setter oss ned og bestemmer til uka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Alle tre, helst! Men i mitt hode høres september eller oktober lurest ut, november begynner å ligge farlig nært eksamensperiode og julestri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sept eller oktober høres mest fornuftig ut. November kan fort kolidere med eksamer og julestria har en tedens til å starte tidligere år for år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 September og oktober er JAKT,så da må det bli før den 25 sep,ellers så kan ikke jeg delta :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 September vil nok passe best skolemessig for meg siden den første måneden vanligvis er ganske slapp. Kommer gjør eg uansett, fordi eg har en pris å utdele Gleder meg til å høre location for FLG2013! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 1. februar 2013 Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2013 September og oktober lettest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 September er nok best her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 September er mitt ønske også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Primo september Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 16. februar 2013 Premium Medlem Del Skrevet 16. februar 2013 Ja nå er uka over. Er avgjørelsen tatt om tid og sted for FLG 2013? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Kan legge til at jeg mest sannsynlig er bortreist det meste av november. Så jeg håper at FLG blir lagt til oktober mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Fellesferien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Buerskog Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hadde vært bra med Fellesferien ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis dere med fellesferien da tenker midt på sommeren, så er det noe som for min del iallefall er helt uaktuelt. Mye bedre å arrangere dette i høstmnd, når været er møkk, og det ellers er lite å ta seg til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 24. mars 2013 Premium Medlem Del Skrevet 24. mars 2013 Ja nå er uka over. Er avgjørelsen tatt om tid og sted for FLG 2013? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Håkonsen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 September her ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Buerskog Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Kommer sikkert uansett men håper på September! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.