Jon Arne Iversen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 ...mens PCen var i gang. Dette går da alltid greit. Men ikke denne gangen. Plutselig fyrer FSX opp og det første som skjer er at jeg blir spurt om jeg vil bruke de nye keybindsene jeg har satt, jeg trykker nei. Deretter vil FSX at jeg godkjenner at alle addons som UT2 og FCUICP kan bli kjørt mens jeg spiller. wtf? Hva skjedde lissm? Aner ikke hva somhar skjedd i fsx. Har ikke tid til å teste ut, men dette var da merksnodige greier. Er et g510 keyboard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det som skjedde var at du vasket keyboardet mens du var på pcen. Du har ikke peiling på hva du kan komme borti da. Synes det der var litt dumskap, lissm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Fryktelig lett å være en etterpåklok bergenser også, lizzm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaran Berntzen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Støvsuget tastaturet en gang... Måtte klare meg lenge uten Æ, J og H. Heldigvis er det ingen viktige ord som inneholder de bokstavene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Støvsuger ja, eller eller en hørføner med ikke for stor avstand så det blir for varmt, men heller en litt lengre føning for å prøve å fjerne det som evt. er igjen av fuktighet er mine beste tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Iversen Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Du bruker en sånn derre stømpe på tuten på støvsugern for ikke miste taster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Denne historien med å vaske tastaturet er noe av det beste jeg har hørt på lenge. :grin: Kanskje vi skal begynne med "amerikanske" bruksanvisninger på ting her hjemme også. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Rengjøring av tastatur: 1) Koble det fra, og spyl det med høyttrykksspyler. 2) Tørk det med en stor føhner, helst på max, over lang tid. 3) Koble til det som er igjen av det, og se om noe virker. 4) Har du i alle fall tastene Ctrl-Alt-Del, har du det viktigste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 For noe nerd, alle vet at man tar backup før man begynner å tukle med PC'n. Dette er jo elementært og helt klart bryter garantien for sympati fra min side. Ta alltid backup....av ALT :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Jørgen Varfjell Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg pleier alltid å legge tastaturet i ren klorin i fem timer, i tillegg til å skylle det med høytrykksspyler etterpå. Det er riktignok litt vanskelig å lese hva som står på de tastene som er igjen nå, men kan du touch så er det jo ikke noe problem. Dessuten; plugger du inn tastaturet mens det er vått så skriver det av seg selv, det er jo absolutt et teknologisk framskritt. Ikke alltid like lett å skjønne det som skrives, men... saljkrWE¤Rfgsjkhltg"#¤rfnlskrj54%#W42334! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ta alltid backup....av ALT :grin: Så hjertens enig! Jeg tar alltid backup av tastaturet mitt før jeg begynner å rengjøre rommet! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Støvsuget tastaturet en gang... Måtte klare meg lenge uten Æ' date=' [b']J og H[/b]. Heldigvis er det ingen viktige ord som inneholder de bokstavene... Joakim Hagen. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaran Berntzen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Som sagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.