Steinar Grindstein Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Siste søndag i mai har alltid vært dagen for flyshow på Kjeller. I år var det litt spesiellt pga. 100 års jubileumet. Så hvis vi tar utgangspunkt i det er det 24,25 og 26 mai som er helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 er det i en militær hangar under lanet?? hvis så...blir man ikke cut off til flyshowet er over???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Werner er ikke studiene ferdig i Juni? :confused: Presentasjon og levering av hovedoppgave i løpet av juni. Avsluttende eksamener fra slutten av mai og frem til 21. juni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har konfirmant på denne tiden. Trolig må jeg stå over..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg er lett med!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hei Tanken er god - bredere reklame for FS miljøet kan vi vel knapt nok få. Med ett lan på Kjeller under flyshow dagene... Men jeg har ett spørsmål, hva da med overnattinger.. Slikt det har vært de siste par årene har vi hatt tilgang til hotellrom i samme lokaler - det blir det kanskje vanskelig og få til denne gangen.. Og av ymse årsaker, er kroppen ikke min lengre i stand til hverken og døgne i ett par dager, eller og sove på ett betong-gulv... Så da må det planlegges litt der også.... Og så har vi problemet med at ikke alle har mulighet for transport frem og tilbake, på gardermoen var det veldig enkelt og komme seg til og fra.. Samt at de fleste som kommer langt ifra har lette kommunikasjoner til gardermoen... Lillestrøm er ikke akkurat berømt for sine kontakter rundt omkring - om man da ikke ønsker og kjøre buss eller tog opp til gardermoen - med ett par tilalls kg med datautstyr.. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Håper jeg får blitt med i år - får bare krysse fingrene for at studiene ikke kommer i veien... Kjeller er greit for meg, men Oddvar Johan har et par gode poeng.. Om det skulle bli på Gardermoen istedet kunne jo et alternativ vært felles busstur til og fra flystevnet for de som ønsket det på søndagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Skal prøve å få vært med denne gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Da takker jeg for tilbakemelding, og om det blir noe så blir vell dette annonsert sept eller oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 *Host* Fred skylder meg en Øl.. Så jeg må vel *host* Eller var det omvendt denne gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lurer på om det var omvendt ja. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Pils? am in :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg er med ! Men som sagt litt tungvint for oss som kommer med fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Men som sagt litt tungvint for oss som kommer med fly Bir dere henta på gardermoen,så kan det vel ikke bli bedre service,eller er det noen som er bortskjemt?Dette er bare noe vi alle må støtte opp om.Jeg sier ikke mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg kan ikke love noe, sånn det er nå er det 50/50 om jeg har mulighet eller ikke......om ikke det går i boks med planene mine, blir det et lite bitte lite lan, som de som vil kan være med på, og da snakker vi lite....10 kvm, ikke noe nettverk, bare hodelykter som sender lyssignaler som må dekodes og mates inn i telnet for og få noe foruftig ut av det, men men.....vi er jo ikke blitt kravstore har vi det? Jeg har lyst til og minne om at vi er på internett, og at det er ingen selvfølge at noen gidder, sier dette i respekt for de flinke folka som jeg alltid er avhengig av for og få til dette, og jeg nevner i fleng uten prioritet: Fred, Kjetil, Øystein, Werner, Ole J, Odd M, Einar, Øyvind og Per, og så klart alle dere som kommer år etter år. Og for ikke og glemme alle sammarbeidspartere. I år har jeg har jeg hvert veldig opptatt med Forsvarets Jubileums maskin og litt kvante sprang i teknologi der, samt at jeg har lovet bort fokusen min til Kjeller Flyshow 2013. Men kiler litt i høyrebeinet for et FLG, blir jo liksom aldri jul uten det :-) Så smør dere med tolmodighet, la meg få finne modusen, eller at noen kommer på banen, det er jo så trivelig....husk flyshowet i Oslo 1 sept.... jeg lar høre fra meg her om ca 3-4 uker med status. Flyshow Oslo 1 sept ha det bra så lenge folkens... Jeg kan tilføye litt info: Coamo , dvs luftmakt demonstrasjon blir litt spesiell da det meste av sprengstoffet ligger i vannet:-) så det og se en Viper som turner inbound for action, med maskin kanon sim( sprengstoff) i vannet mot oslo tror jeg kan bli et foto shoot....ring meg, jeg kan gi tips :-) om du lurer på kamera vinkler etc, det blir store skjermer som under vglista etc, hvor du kan se hvordan Eskil har det i Cocpit(Live) og hvordan podene til forsvaret som er festet på F-16, de som benyttes til den mil Comao rett på skjermene benyttes i et tenkt scenario( da ser dere det pilotene ser). Dvs du ser target info live på skjermer. Det vil også være div Marine vessels, og både P3, C130 og Bel 412SP i action i forbindelse med Comao......jeg mener vell at utalelsen..løp og kjøp er dekkende,,,,selv om det er gratis :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Jacobsen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 I'm in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Beklager å måtte skuffe deg Martin, men... http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=79954&Number=642946#Post642946 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Men hvor er tråden med de som nsker å dra det videre? Kan godt melde meg til noe, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Jacobsen Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Samme her... Som Geir sa i posten, det er sikker mange andre som har evnene til å ta dette videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 13. november 2012 Premium Medlem Del Skrevet 13. november 2012 Jeg og melder meg frivillig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Her bør dere lage en arena der dere tar tak i dette på en seriøs måte. Nær sagt "alle" stiller som frivilig og setter sitt navn på blokka. Men når alt kommer til alt, så ramler mange ut.Definer alle oppgaver, lag en timekalkulasjon på antall dagsverk, kostnadsoverslag +++ Så er dere i gang. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Jacobsen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja, som sagt er jeg mer en villig til å hjelpe til, men tror ikke jeg er rette personen til å organisere noe som helst Trenger nok noen med litt mer "erfaring" en meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Er dette en "gathering" av sim community? Hvor folk vil ha med seg sine PC-simulatorer? S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Korrekt Stig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Ett tips til neste FLG; Dra inn flere foredragsholdere !! Scenery Design: Mister Andrew him self kanskje ? PMDG 737 NGX Add-on: Hva er bra, hva er dårlig Presentasjon av software som må til samt demo på dette "å komme i gang " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 14. mai 2013 Premium Medlem Del Skrevet 14. mai 2013 Kjempeflott initiativ: Flere følger; hvordan komme i gang med Paint? Og hvordan komme i gang med Vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Danielsen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det var god idé. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hei Birger Har prøvd gang på gang å få noen til å holde foredrag på tidligere FLG, men jeg skal love deg at det ikke er lett. Har stort sett stått igjen selv med de foredragene som har vært kjørt. Sitter igjen med ett inntrykk av at alle vil bidra når jeg har forespurt men når det nærmerer seg og kommer til gjennomføring får de fleste "kalde føtter". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei, alle. Da er jeg litt glad, det er faktisk noen andre som har tatt FLG fakkelen, så da blir det andre en meg som gjennomfører i år. Det vil sikkert komme info. Jeg skal ha et møte med disse for og gi de litt tips og triks, men kanskje jeg er litt i bakgrunnen, dette er veldig positivt for miljøet at det kommer flere krefter inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.