Gå til innhold

Flydagen 3. juni 2012 på Kjeller


Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Henleder forumets besøkende på Flydagen 2012 på Kjeller. Se http://kjeller2012.no/ og gjerne også Kjeller Flyhistoriske Forenings hjemmesider http://www.kffkjeller.com. Sammen med flere andre flystevner rundt om i Norge, vil Flydagen 2012 på Kjeller også inneholde et omfattende program. For å markere 100 år med militær flyging i Norge, vil General­inspektøren for Luftforsvaret markere Jubileumsåret 2012 på mange vis. Klikk og les!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Kjeller ser ut til og bli meget bra i år, og det jobbes på spreng i kulissene, tro meg. Så møt opp alle sammen som kan, dette bør dere ikke gå glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig melder Sabren avbud pga. motorproblemer, den er tidligst i lufta igjen i juli, så ikke noe norgesbesøk i denne omgang.

 

Personlig er jeg mest nysgjerrig på F-16 displayet, har tro på at det blir bra. Gleder meg til å se hvordan display-maskinen blir seende ut, den er visst i "malebua" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det blir et flott dag, og selve Comao er også en flott operasjon som kommer til og bli spekatakulær. Dragrace med Østberg er jo så absolutt artig, 100000Hk mot Fiesta, hvem tror du vinner, komm og se folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei alle sammen. Jeg håper at flest mulig av dere tar turen innom Kjeller 3 Juni. Jeg vil si at dette blir årets flyshow med tanke på publikums opplevelse, det er full suite for tv produksjon og ting og tang fra cocpit etc sendes på storskjermer 2 stk, så det legges opp til et show som kontinuerlig gir deg som publikum opplevelser. Vi har dragrace med Eskil og Mads Østberg, mange spennede fly og dyktige piloter. Og COMAO til Forsvaret blir spektakulær, virkelig et flott og unik demonstrasjon av hvordan Luftmakt opereres, dette vil inkludere flere F16, C130 og Bell samt et hav av pyro effekter. og rosinen er jo Eskil sitt show i den flotte F16 med nasjonal fargene lakkert av AIM Norway. Så dette MÅ dere få med dere.....jeg laster opp fin vær på serveren og da blir det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...