Birger Blomvik Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Steinar Grindstein: Jeg har ikke nummeret ditt. Lander på Gardermoen klokken 20 i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har vært i kontakt med hotellet. Middag: 45,- pr. pølse i brød. 50,- pr. baguette. Tror det blir å smugle inn et brød og pålegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Geeez det var sviiiindyrt! Men middag da tar jeg heller skikkelig mat i resturanten deres som jeg går ut fra er åpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Kaniewski Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Vi i spotterliv stiller for å lage en egen episode om FLG. Føler du for at du har noe å tilføye, ta kontakt med Reidar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har alltid vaert en fan av matpakker selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er det noen som kan være behjepelig med transport for en i Asker og ei i Hønefoss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da var det like før man drar ut pluggene og pakker sakene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kos dere masse i helgen! Husk å ta mye bilder og video! Fint å se tilbake på i ettertid - både for deltakere og for de som ikke fikk deltatt Også fint om noen kan ta opp loggfiler fra VATSIM-eventet i Euroscope, gjerne fra hele helgen. I så fall kan jeg godt fikse en time-lapse i påskeferien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvor mange er paameldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 45 spenn for ei pølse og 50 for en baguette. Jaja, man klarer vel ikke å tekkes alles lommebok. Man må vel alltids finne noe å klage på i verdens beste land. PS. Det er derfor det bare koster kr. 500 å delta på lanet. Underskuddet på dette foretagende betales gladelig av arrangementskomiteen. For at vi skal ha det hyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ingen som skal forbi Asker og kan hente Oddvar pluss utstyr? Han hadde ordnet med skyss, men fikk plutselig beskjed om at han ikke kunne likevell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare Fred Solli kommer er jeg fornøyd. Han sa på forrige FLG at hvis jeg husket det så skulle han spandere 1 øl.. glemmer aldri :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du er blitt gammel nok nå Joakim :grin: Ikke noe mer Solo på den gutten nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell G. Mossing Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Da blir det ikke noe FLG på meg i år,sitter her med brudd i en fot,har vert med på alle FLG før ,det er noe jeg gleder meg til vert år,så en stor takk til Fred,Geir,Per,ole jonny,å alle andre som gjør en jobb for FLG ,ønsker dere alle en flott FLG helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er på vei med toget akkurat nu! ETA Gardermoen 15.59 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 skal snart begynne å tenke på å komme meg bort til gardermoen. ikke lange turen heldigvis. bare 30 min unna. slik som pk spurte om tidligere. Er det en veldig snill sjel som kan plukke opp oddvar martinsen i asker?? så han også kommer seg på lanet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nå gleder jeg meg Sees i kveld gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg må bare si: Kos dere rått, dere som er der! Hadde vært artig å hive seg med senere en gang. Kanskje jeg våger meg på VATSIM for andre gang da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 da var man komt seg på sitt tildelte rom. en herlig tur med Danish33G på klapp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som gidder å hente meg på gardermoen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg kjører forbi gardermoen kort tid før 16... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Olav Seltveit Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er det slik at man må booke en real time flight for å fly fra ENGM i helgen? Dårlig med 727 flights å velge i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 for å fly mellom 1000lokal og 2400 på Vatsim ja helst. Men du kan også joine inn som VFR om du vil da uten booking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du kan fly når som helst, hvor som helst på vatsim. Du må regne med delays om du ikke har booket, men du kan selvfølgelig dukke opp uten booking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er det slik at man må booke en real time flight for å fly fra ENGM i helgen? Dårlig med 727 flights å velge i! Ja, du kan det. En controller (på VATSIM) har ikke lov til å "deny" services til en pilot. Det inkluderer VFR trafikk selv om det er 0 meter sikt. Du kan risikere delays, men du har krav på å få lov til å departe innen rimelig tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det er helt lov å fly utenom bookinger. De er der for å øke realismen og dermed morroa, men vi nekter ingen å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Olav Seltveit Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 ok, stikker nok innom i morgen. Men må jeg file VFR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nei. Fly hva du vil. Det er vatsim sitt nettverk, de bestemmer reglene, og reglene sier at du har lov til å fly hva du vil, når du vil (så og si) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei gutter og jenter Er dette programmet? Ingen som holder noen foredrag/Demo om PMDG, vatsim el. ? Hadde håpet det Fredag, 16:00: FLG åpnes! Fredag, 19:00: Velkomst fra FLG-Crewet ved Geir Ove Finstad og Werner Rafteseth Fredag, 21:00: VATSIM Brief for ATC Fredag, 22:30: Restauranten stenger Lørdag, 10:00: VATSIM - Oslo Gardermoen Realtime starter! Lørdag, 11:00: Beech B200-simulator Lørdag, 11:00: Besøk i Gardermoen-tårnet (deltakere blir trekt ut og kontaktet) Lørdag, 22:30: Restauranten stenger Søndag, 00:00: Oslo Gardermoen Realtime er over Søndag, 16:00: FLG 2012 er slutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei, jo det er det, Fred skal kjøre PMDG og tweeks, vi kommer tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.