Benjamin Hennes Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Her har dere 3 bilder fra Stavanger X med NGX`en :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Flotte bilder! Stavanger X ser nydelig ut! Hvordan er hun mtp fps kontra Værnes X? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skrevet av Benjamin: Første test her no... Ligger på 45-50 i VC med NGX`en med ganske så høye innstillinger kontra 30 på Værnes X... I`m in heaven! Så dette blir bra! Heftige bilder, Hennes! Slikt liker vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Herlige bilder av en fin flyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ja ikke sant Andreas? Vi er glade i den flyplassen vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan ser det ut med NSX II 0.92? Like bra? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Veldig bra med NSXII 0.92, Andrew! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan ser øyene i Hafrsfjorden ut (vet ikke om jeg noensinne klarer å stave den rett :grin:), og hvordan ser øyene vest av flyplassen ut? Jeg vet nemlig om mange som rapporterer kystlinjer uten land inni... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Sorry, Andrew, men jeg er ikke fra Stavanger dessverre så det kan jeg ikke svare deg på... Eg e fra Bæærgen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei du er ikke fra Stavanger men flyr der og hvordan ser de øyene ut spør jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Sånn ser det ut hos meg: Dette med den "gamle" versionen av NSX_II, har ikke lagt inn den siste. Når det gjelder scenery ellers er jeg meget fornøyd, flyten er ganske lik som i AON ENGM og bedre enn ENVA X. Meget imponert over nattmiljøet også. Denne gangen angrer jeg iallefall ikke på kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Danke Sehr, for et situasjonsbilde som endelig viser hva som er realiteter, kontra blablabla i mil etter mil... Via mine hemmelige veier (som går om fæle fora vi ikke her kan snakke fritt om, da vi bor i Kina og ikke i Norge :grin:), kan jeg avsløre at det er "bare" å slette CVX.Landclass.bgl fra StavangerX\\Scenery. Ja, og så er jeg fornøyd med frame raten. Den holder AoN standard :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Her har dere 2 bilder som ikke viser noen fly, men bare DETALJER! Og det er det myyye av her i dette sceneryet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 jEG FÅRIKKE FREM TERMINAL BYGNINGER HER. nOEN SOM VEIT HVA SOM ER ÅRSAKEN? Har ikke fått noe feilmelding i aktivisering via launcher. Bruker AON, med resten av de Norske kjente pakkene. Detta var merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Nå var snekkern endelig kommet seg på jobb gitt. Det viste seg att scenery complexity sto på sparebluss. Vel, da får vi teste ut detta i kve,,,ehh,,natt tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Nå med skikkelig scenery på Sola, kansje man burde ha flere treninger der? Jeg kommer hvertfall til å støtte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Fine bilder.. Men sceneryet bærer preg av å være altfor mørkt i mine øyne!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 PK: Det om treninger passer vel best i Vatsim/IVAO forumet??? :confused: Stian: Ska være enig med at det er litt mørkt, men på disse bildene er det lagt litt skygge på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 + ENB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Helt korrekt, Mathias... Får vel gi en takk til deg for ENB filen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.