Gå til innhold

Pytt,pytt


Roar Midttun

Anbefalte innlegg

Kjøpte og lastet ned My Traffic 2010 igår kveld.

Anbefales ikke.Hvertfall ikke her på bjerget.

Den rotet til alt av scenery,texture og ellers det som måtte være.ENGM og ellers alle storflyplasser i det ganske land mistet mye scenery,spesielt ENGM da jeg ikke hadde plass til push back engang...gate,terminal og en del annet nips og naps så rett og slett helt latterlig ut.....:)....

Men det funker veldig godt over dammen;).......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et evig problem med å installere med 64-bits system ja.....har holdt på i hele dag nesten...unntak av en tur i badeland:D...

Får faktisk ikke valgt hvert enkelt selskap for å gjøre det manuelt heller,Frode.

Når jeg skal gå inn på siden for å klikke download så forsvinner alle valgene på hele siden.Klikker da på packages.får de opp etter mye att og fram,så ser jeg alle selskap man kan ønske seg,men med en gang musepekeren kommer "inn"på siden for de man ønsker å velge forsvinner hele greia....oppskrytte saker......vet ikke hva man skal gjøre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips kan jeg komme med til de av dere som kjører win7 64bit

 

-Slå av brukerkontrollen

-Kjøre programmet som adminstrator

-kjør det i kompativitetsmodus for XP SP2

 

Husk at det er MANGE små programmer til FS som ikke er laget for Vista, win7 og 64bits systemer, og da kan tipsene over være nyttige ting å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg løste disse problemene med å laste ned programvaren AI flightplanner.

Denne finnes her:

http://members.shaw.ca/aifp/images/no_cache/aifp_latest.zip

 

Det er viktig at samtlige installerte scenery/world/"AItraffic.bgl filer kjøres gjennom denne, og ingen glemmes.

 

Dette fikset problemene for meg. Spesiellt i FSX filene.win.7.

 

Lars Peter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...