Christian Berg Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 http://www.pilot.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det var den fordømte matten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det var de fordømte pengene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 1mill ca? Ikke mange som kvalifiserer til det kravet... hehehe.. Selv med 300k i studielån.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Finnes billigere måter å gjøre det på. Selv sitter jeg kun igjen med 276k i lån. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Modulært og jobbe ved siden av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Modulært ja, men jobbet ikke ved siden av. Hadde spart på stipendet fra VGS og lønna fra året i forsvaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 men for en drøm....tenk om en var 20 igjen *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Man lever bare en gang! Selvfølgelig kan det går rett i vasken, men da har man i alle fall prøvd! Bedre det enn å gå flere år etterpå og undres på "tenk om jeg hadde fulgt drømmen min den gangen...?" Og så må man selvfølgelig bruke huet angående pengene, men det finnes jo flere måter å gjøre det på. Jeg kjenner flere som hadde 1 mill i studielån og ikke fikk jobb som pilot. Vedkommende fikk lærerjobb og underviste i matematikk mens han bodde og levde billig og mokka ned på studielånet. I dag flyr en av dem for Widerøe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 men for en drøm....tenk om en var 20 igjen *sukk* 20 år og en million til overs? Men man kan vel uansett ikke gå rett fra skolen og ut i jobb? Man må vel opparbeide seg ørtenhundre flytimer før man i det heletatt blir vurdert av flyselskaper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Joda, er fullt mulig å gå rett ut i jobb etter skolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Å få pilotjobb rett etter utdannelsen handler mye om å være på rett plass til rett tid, har jeg forstått Hjelper på om man kjenner noen inside noen selskap. Litt unfair kanskje, men sånn er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Flott pilot egentlig....22 år gammel og i jobb hos norwegian. http://www.adressetidende.no/article/20110917/NYHETER/709179999/0/psp.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Marius har skjønt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Pilottesten deres er vanvittig tullete! "Du kan bli pilot" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Viktigere å kjenne noen på innsiden enn å være på rett plass på rett tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 så når ikke en gjør noen av de to tingene, da er det vel tilnærmet umulig, og en formue kastet bort på utdannelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 så når ikke en gjør noen av de to tingene, da er det vel tilnærmet umulig, og en formue kastet bort på utdannelsen. Nå finnes det jo en viss forskjell på å få jobb med en gang og ikke få jobb i det hele tatt... Jeg ser ikke bort fra at dem "uten de rette forbindelser" må belage seg på å vente noe lenger. Siterer Egon Olsen: Ingenting er bortkastet! Tror ikke alle som sitter bak spakene i verdens flyselskap hadde kontakter på innsiden, men de har jo likevel kommet seg dit Mulig jeg er litt overivrig og dumdristig, det er jo ikke til å stikke under en stol at en million kroner er svimlende mye penger kun for en utdannelse (dersom det klarer seg med 1 mill da) Poenget mitt er bare så enkelt som at man alltid, alltid skal følge drømmene sine. Som en kjenning av meg sier: Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Marius:Poenget mitt er bare så enkelt som at man alltid, alltid skal følge drømmene sine. Det har du helt rett i, der burde vel de fleste av oss bli flinkere,kan ihvertfall si det for min egen del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.