Gå til innhold

Willkommen in der Schweiz!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Robert, Pasi, Pål og undertegnede hadde en liten F-16 kveld på MP-server i Sveits. Det var sykt morro i veldig utfordrene terreng! Det ble ingen bilder fra nede i dalene, eller fra cockpit, men kjenner jeg Pasi rett, så dukker det vel opp et par flotte screenshots! Her er noen shots fra turen...

 

2011-9-13_23-41-2-450.jpg

 

2011-9-14_0-1-36-850.jpg

 

2011-9-14_0-3-56-11.jpg

 

2011-9-14_0-5-6-141.jpg

 

2011-9-14_0-9-54-822.jpg

 

2011-9-14_0-11-51-148.jpg

 

---------

Øystein

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen, det var morro :grin:

 

Noen bilder fra meg

 

cMP_swissfun_00565.jpg

Dette er fra Geneve, første leg.. Alle har tatt av, Robert har akkurat fått luft under vigene i sin F-14.

 

cMP_swissfun_00567.jpg

Her passeres Pål i sin F-16A.

 

cMP_swissfun_00568.jpg

Også tar jeg igjen Øystein en eller annen plass over Frankrike.

 

cMP_swissfun_00569.jpg

Dramatiske skyer over Frankrike.

 

cMP_swissfun_00570.jpg

Så kommer vi tilbake i Sveits igjen, og , nå er det hæla i taket og tennene i tapeten..mao..Rock'N'Roll!!

 

cMP_swissfun_00572.jpg

Mens Robert har en greie for speed-metal :grin:

 

cMP_swissfun_00581.jpg

 

cMP_swissfun_00582.jpg

 

cMP_swissfun_00583.jpg

 

cMP_swissfun_00588.jpg

 

cMP_swissfun_00590.jpg

Alle 4 fanget i ett og samme øyeblikk :)

 

cMP_swissfun_00573.jpg

Og like fort som vi kom inn i Sveits, så var vi plutselig ikke det lengere. :o

 

cMP_swissfun_00579.jpg

Og etter en heftig, men nødvendig snuoperasjon, så var vi tilbake i Sveits igjen, etter å ha tent grillen sporadisk rundt omkring i de italienske alpene.

 

cMP_swissfun_00580.jpg

Men nå var vi også så alvorlig tomme for drivstoff, at at hele gjengen måtte sette kursen mot nærmeste flyplass ASAP. Tid & fuel går fort når man har det gøy. :)

 

End of part 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sinnsykt! Jeg er ikke i nærheten av slik grafikk! Dersom du vil lage en guide, gjerne for min del laugh

 

Nå er ikke dette noe hokus-pokus oppsett akkurat, og noen guide har jeg overhode ikke noen kompetanse til å lage eller grunnlag for å anbefale.

 

Jeg har fulgt anbefalingene til Nick med hensyn til oppsett av nVidia Inspector. Bruker en god og urgammel driver versjon 257.81. Men, det er jo det fantastiske fotosceneryet til Sveits som gjør jobben her. I tillegg ble det brukt Shade, ENB, REX og Orbix fast værtema 4 på denne turen.

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg må vel Shade ta en stor del av æren i tillegg til swiss sceneriet, for maken til lysspill og nyanser ettersom vi suste opp og ned daler, over og under skyer har jeg ikke opplevd i fs før...var helt magisk.

 

Hvis det skulle være overdreven interesse for det, så kan vi jo ta en überkjapp snartur ikveld? ...kanskje? ..eller, det er jo Se og Hør på tv ikveld så det var vel en dårlig ide :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...