Gå til innhold

Akkurat nå et sted over Østerrike


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det kongelige norske luftforsvar på tur i Tyrolerland, her hviler vi ut på LOWI. Pasi og Jan Arild har antagelig fått krampe i triggerfingeren. :grin:

 

zipper2.jpg

 

zipper3.jpg

 

Tom for fuel, så måtte jo turen ende med brask og bram i en eller annen nord-italiensk fjellvegg. Her sitter jeg nå å hører på Bob Marley's "Bad boys, bad boys whatcha gonna do", og vurderer en tur til kiropraktoren i morgen for å få løst opp i ødelagte nakkemuskler.

 

Takk for turen! :grin:

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Huh, etter DEN flyvningen må jeg i dag antakelig oppsøke både psykolog og fysioterapaut :grin: . Zippern krever sine piloter med overraskende utfordringer , noe denne turen viste til gangs med nesten 50 % tap av fly og mannskap..... :/ .

 

dir2.jpg

Mens vi enda var en stor og lykkelig familie.

 

dir3.jpg

Robert stilte som mini-awacs, mens Jan-Arild og Pasi begynte å skyte seg fram til beste take off-plassering.

 

dir5.jpg

Før vi fikk samlet oss til tettere formasjon.....

 

dir4.jpg

Under den villeste formasjonsflyvningen rakk jeg ikke å ta ett eneste bilde, men kjenner jeg Pasi rett dukker det sikkert opp en filmsnutt ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levende bilder er usikkert, men noen flere døde bilder kan jeg servere ;) (evt. teks under bildet)

 

MP_01sept_2.jpg

No comment.

 

MP_01sept_3.jpg

Fra Ernie's pit.

 

 

MP_01sept_4.jpg

Den hvite streken, ja det var Robert som suste forbi i sin aldeles nydelige F-16D.

 

 

MP_01sept_5.jpg

Ett bilde av undertegnede.

 

 

MP_01sept_6.jpg

Mellom bakkar og berg.

 

 

MP_01sept_7.jpg

Mellom berg og bakkar?

 

 

MP_01sept_9.jpg

Og så, ett bilde av Øystein.

 

 

 

Dette var jo morro, og må jo selvsagt gjenta's så snart muskelkrampene gir seg :grin:

 

Ernie: fsr filene ligger på TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...