Jan Arild Gjemble Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Zipper!!! Ernie, Øystein og undertegnede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ute og lager bråk ser jeg :grin: Spørs om jeg må kjøpe denne jeg og da i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 'Host was unable to host a session due to internal error' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ute og flyr på Øystein server idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Slike ubetydelige detaljer bryr vi oss ikke om...hvordan skal det lizzom hjelpe meg med feilmeldinga på FLG serveren...lizzom? Kommer straks på rett IP :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Innsbruck med Øystein, Ernie, Pasi Robert og undertegnede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 31. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2011 Det kongelige norske luftforsvar på tur i Tyrolerland, her hviler vi ut på LOWI. Pasi og Jan Arild har antagelig fått krampe i triggerfingeren. :grin: Tom for fuel, så måtte jo turen ende med brask og bram i en eller annen nord-italiensk fjellvegg. Her sitter jeg nå å hører på Bob Marley's "Bad boys, bad boys whatcha gonna do", og vurderer en tur til kiropraktoren i morgen for å få løst opp i ødelagte nakkemuskler. Takk for turen! :grin: --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Meg i tet, Ernie (uten wingtanks) og Øystein. Dessverre mistet vi en ifra flokken (Jan A.) opp i fjellheimen. Plutselig var'n bare borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Fått IP i orden skjønner jeg :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2011 Huh, etter DEN flyvningen må jeg i dag antakelig oppsøke både psykolog og fysioterapaut :grin: . Zippern krever sine piloter med overraskende utfordringer , noe denne turen viste til gangs med nesten 50 % tap av fly og mannskap..... . Mens vi enda var en stor og lykkelig familie. Robert stilte som mini-awacs, mens Jan-Arild og Pasi begynte å skyte seg fram til beste take off-plassering. Før vi fikk samlet oss til tettere formasjon..... Under den villeste formasjonsflyvningen rakk jeg ikke å ta ett eneste bilde, men kjenner jeg Pasi rett dukker det sikkert opp en filmsnutt ........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Levende bilder er usikkert, men noen flere døde bilder kan jeg servere (evt. teks under bildet) No comment. Fra Ernie's pit. Den hvite streken, ja det var Robert som suste forbi i sin aldeles nydelige F-16D. Ett bilde av undertegnede. Mellom bakkar og berg. Mellom berg og bakkar? Og så, ett bilde av Øystein. Dette var jo morro, og må jo selvsagt gjenta's så snart muskelkrampene gir seg :grin: Ernie: fsr filene ligger på TS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Rått å se dere nede mellom fjellene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tøft! Likte også bildene nede langs fjellsidene Hvilke fly bruker dere? Bra simulert cockpit og greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.