Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Det kongelige norske luftforsvar på tur i Tyrolerland, her hviler vi ut på LOWI. Pasi og Jan Arild har antagelig fått krampe i triggerfingeren. :grin:

zipper2.jpg

zipper3.jpg

Tom for fuel, så måtte jo turen ende med brask og bram i en eller annen nord-italiensk fjellvegg. Her sitter jeg nå å hører på Bob Marley's "Bad boys, bad boys whatcha gonna do", og vurderer en tur til kiropraktoren i morgen for å få løst opp i ødelagte nakkemuskler.

Takk for turen! :grin:

---------

Øystein

• Premium Medlem
Skrevet

Huh, etter DEN flyvningen må jeg i dag antakelig oppsøke både psykolog og fysioterapaut :grin: . Zippern krever sine piloter med overraskende utfordringer , noe denne turen viste til gangs med nesten 50 % tap av fly og mannskap..... :/ .

dir2.jpg

Mens vi enda var en stor og lykkelig familie.

dir3.jpg

Robert stilte som mini-awacs, mens Jan-Arild og Pasi begynte å skyte seg fram til beste take off-plassering.

dir5.jpg

Før vi fikk samlet oss til tettere formasjon.....

dir4.jpg

Under den villeste formasjonsflyvningen rakk jeg ikke å ta ett eneste bilde, men kjenner jeg Pasi rett dukker det sikkert opp en filmsnutt ........

Skrevet

Levende bilder er usikkert, men noen flere døde bilder kan jeg servere ;) (evt. teks under bildet)

MP_01sept_2.jpg

No comment.

MP_01sept_3.jpg

Fra Ernie's pit.

MP_01sept_4.jpg

Den hvite streken, ja det var Robert som suste forbi i sin aldeles nydelige F-16D.

MP_01sept_5.jpg

Ett bilde av undertegnede.

MP_01sept_6.jpg

Mellom bakkar og berg.

MP_01sept_7.jpg

Mellom berg og bakkar?

MP_01sept_9.jpg

Og så, ett bilde av Øystein.

Dette var jo morro, og må jo selvsagt gjenta's så snart muskelkrampene gir seg :grin:

Ernie: fsr filene ligger på TS

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...