Martin Floor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 En bekjent av meg har som sin særoppgave laget en interessant dokumentar om Dakota Norway. Håper den faller i smak! Link til Vimeo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var en ganske interessant og bra utført oppgave! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bortsett fra at pilotens navn er Thore Virik.... Kanskje ikke en dum detalj å få korrekt eller? I rulleteksten sto nemlig navnet riktig,mens i selve intervjuet sto det feil. Forøvring er hjemmesiden deres www.dakotanorway.no så det er bare sløvt gjort, å klare det der....Dårlig bakgrunnsarbeid. NÅR DET ER SAGT. 99,9 % av filmen og filmen i seg selv var MEGET bra laget. Bare synd at vi som KJENNER LN-WND meget godt dessverre ikke lenger har tid og anledning til å kunne støtte mer opp enn det man kan....Skulle ønske "dama mi" kunne komme til ENVA en dag jeg sto der med kameraet.... DET kunne vært artig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, jeg så en liten glipp på navnet, men ellers var filmen nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 7. juni 2011 Members Del Skrevet 7. juni 2011 Det var en flott film å kose seg med. Fint klippet sammen, og nydelige bilder. Kunne tenkt meg å sett mye mer Takk for linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fin video dette. Gjør meg fint lite at den maskinen passerer huset mitt i lav høyde hver onsdag om sommeren. Til dere i nærheten så kan jeg anbefale en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 En flott utført jobb med en film det bare er mulig å bli glad av å se på syns jeg. Tenk så fint å kunne sitte ned når kulden, mørket og snøen laver ned på utsiden med noe så flott som dette å leve og drømme seg bort både framover og bakover med til onsdagskvelder og -ettermiddager langsmed Vestfoldkysten som med en slik elegant og flott dame gjør dette til noe helt spesielt og flott tom. nesten også i verdensmålestokk meiner Meinung nach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det der skal jeg en gang prøve, flott video og promo for en fin klubb med flotte mennesker. En glipp med navnet har da vel ingenting og si på kvaliteten og forhondsarbeidet, det synes jeg var petimetrisk sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som har callsign og icao kode for dakken? sku tatt noen turer på vatsim med denne! flyr de ifr/vfr på rundturene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Så søt du er Frode når du viser slik hjemlengsel Dakota`n er ett kjært innslag i Norsk luftfarts historie utta tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.