Kjell Arild Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Jeg hadde i tilfelle vært glad for å kunne bruke disse som referanse i scenery prosjekt. Det jeg særlig er ute etter er bilder av terminalen fra flysiden, men jeg er selvsagt interessert i det meste som viser flyplassen fra alle vinkler. Som et eksempel på hva som er mulig å utvikle ved hjelp av gode bilder kan jeg vise følgende bilde: http://home.online.no/~kjbersas/div/screens/enovterm2.jpg Dette er terminalen på Ørsta-Volda Hovden Lufthamn, hvor bilder ble tatt med digitalkamera, med intensjon å lage bra grunnmateriale for scenery. Mvh Kjell Arild (den evige scenerydesigner) - en av de som lager innholdet i "Norske Flyplasser" [ 27.12.2002, 23:51: Endret av: Kjell Arild Bersås ] Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Er det "Innkomst" det står til høyre der? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Ja, ser faktisk ut som det står Innkomst/Arrival. Men det var et utrlig bra texture på det designet. Håper virkelig det er noen her som har bilder Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Det står faktisk innkomst I nynorskens høgborg var det ein del diskusjon om kva som skulle stå på skilta når dei opna nyeterminalen. Kvar er det biletet teke ifrå? BTW. Er det planar om å få inn Hovden i Norske flyplassar?? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Knut Arne hvis du ser litt etter så ser du kanskje at det bilder er fra FS, så hvis den ikke allerede er inne i NA pakken kommer vel den i neste.. Siter
Kjell Arild Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Skrevet 28. desember 2002 Planen er at Hovden skal inngå i scenerypakken etterhvert ja. Siter
Marcus Lund Osdal Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Hva med sceneryet til Knut Arne Nygård da? Er det det dere bruker eller lager dere fra begynelsen? Bor i Volda og syns Knut sitt scenery er bra med fine bygningar, R-Senteret, møbelland osv... Siter
Kjell Arild Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Skrevet 31. desember 2002 Jeg har laget Hovden-scenery fra begynnelsen av, uten tanke på evt. tidligere scenery. Flyplassen er faktisk mer enn halvferdig med tanke på bygninger og objekter. Men det er vanskelig å si noe om når den er klar for nedlasting, for som vanlig vil den nok inngå i en større oppdatering til Norske Flyplasser-pakken, noe som ennå ikke er planlagt. Vi hadde jo en oppdatering ganske nylig. Angående Namsos, som egentlig var emnet - Jeg hadde forsåvidt ikke regnet med noen stor repons til forespørselen. Men er det noen som har bildemateriale (eller kan skaffe dette) for noen andre flyplasser som inngår i Helgelandsområdet? Foruten Namsos tenker jeg på Rørvik, Brønnøy, Stokka, Mosjøen og Mo. Drømmen er jo å få gjenskapet hele denne strekningen i flightsimmen med noe annet enn de standard FS2002-flyplassene. Derfor trenger jeg hjelp fra dere som bor i området/jobber på disse plassene/kjenner noen som jobber/osv osv. [ 31.12.2002, 01:28: Endret av: Kjell Arild Bersås ] Siter
Tomas Foosnæs Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Du skulle da sagt dette tidligere... Trasket fra Gate 1 ( ) i namsos bort til en ventende DASH 8 i romjula, med digital cameraet i lomma Tomas [ 04.01.2003, 08:00: Endret av: Tomas Foosnæs ] Siter
Kjell Arild Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Skrevet 4. januar 2003 Trodde da du kjente meg, og at du ville komme på dette selv Neida, muligheten byr seg nok igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.