Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 16. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2011 På vei til Trondheim, første tur, med et stort glis -------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Pent! Prøver å holde meg i skinnet å vente på NGX, men du gjør det ikke lett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Frister dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Eller dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fine bilder, men hvor fant du sas painten? eller er jeg blind og ikke fant den i fsx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Klarer nok ikke å vente på NGX'en blir nok kjøp av to 737'er på kort tid her ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2011 I forumet til iFly, direktelink til nedlasting her: Livery pakke Det er en liverypakke som inneholder mange painter, deriblant SAS. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fine bilder, men hvor fant du sas painten? eller er jeg blind og ikke fant den i fsx? Prøv her Erik link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Flotte bilder! Hvordan er FPS'en hos dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 En kjapp test av meg viser at FS9 painter også fungerer på FSX utgaven. Har akkurat lagt inn LN-NOL :grin: Nei nå skal det flys i mange timer framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2011 Flotte bilder! Hvordan er FPS'en hos dere? Det flyter veldig godt her. Den er snillere på frames hos meg enn f.eks PMDG 747 og MD-11 og Level-D. Men nå har jeg bare prøvd den en tur, så den oppfatningen kan jo endre seg med tiden. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hmm, dette såg fristende ut Hvordan er lydsettet på denne maskinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har ikke mine cockpitteksturer blitt overført til FSX-VCen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Her er enda fler bilder fra den korte turen fra Gardermoen og opp til Værnes Øystein og jeg på Gardermoen Climbing out Og litt bilder fra kontoret Parkert på Værnes sammen med Øystein og Pasi. Modellen kan sies å være "Multiplayergodkjent", iallefall på denne turen. Null problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Er ikke lett nei Skal holde meg til PMDG. Pasi hjelper meg heldigvis med sine ryanair bilder. :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 I påvente av NAX livery: Nattrute til Bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Takk for linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jan Arild: Screenshotsa dine begynner virkelig å ta form igjen må eg få lov til å si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Noen som har funnet og lagt inn airac 1105 ? Finner den bare til fs9 utgaven av Ifly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Du kan visst bruke fs9 versjonen, bare pek til hovedmappen til fsx når du skal installere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Takker, da prøves det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2011 Noen bilder fra min første testflight ENGM-ENVA :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2011 og et par til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 ENZV -> EGNT -take off- -climbout- -vc- -landing- -at gate- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Er det dine modifiserte teksturer du har i FSX versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei, det er std texturer. Painten følger med i en repaintpakke som lastes ned seperat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hva kan man si, Herlige bilder derre leverer her, skjønner jo fort at dette blir vell en fast turmaskin på Heavy-Onsdagene :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Et spm, er ifly 737 verdt et kjøp før NGX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.