Gå til innhold

Det livnar til.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Med "People flow" er det blitt enda mer levende i vår virtuelle verden. Ikke nok med at det kjører biler på veiene, båter på sjøen og fly i lufta, nå vrimler det også med folk i nærheten. Og med lydeffektene som følger med enkelte flyplasser, kan det være riktig så livat å ta seg en luftetur. Ser kanskje ikke så imponerende ut på stillsfoto, men i øyekroken når man er opptatt med flyet, synes jeg dette løfter realismen og innlevelsen enda noen hakk. Hadde meg en kosetur fra Orcas til Concrete, og på begge stedene var det et rikt folkeliv.

flo1.jpg

 

flo2.jpg

 

flo3.jpg

 

flo5.jpg

 

flo6.jpg

 

flo7.jpg

 

flo8.jpg

 

flo9.jpg

 

flo9b.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkeråbukker for hyggelige tilbakemeldinger :D .

 

det blir for dumt å høre fuglekvitter over motorstøyen

 

He he, tipper litt over der ja, men på walk around og precheck er det hyggelig stemning med all fuglekvitringen :grin: . Og så liker jeg tilleggslydene med flydur, bakgrunnsprating, telefon som ringer, båter som fløyter osv osv, det lager en fin realistisk atmosfære.

 

Hvilket scenery?

 

FTX PNW, med Orcas og Concrete, og "People Flow".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...