Gå til innhold

Én meter fra bakken i over 200 km/t!


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

Prøve? Jada, etter mye erfaring som hopper fra fly, deretter basehopper og tilslutt en god dæsj erfaring med wingsuit, skal du ikke se bortifra at du kan prøve dette ;)

 

Topic: Fantastisk video, jeg elsker slikt, og lurer på å ta fallskjermlappen til sommeren. All respekt til gutta som faktisk gjør de greiene der, wingsuiten er en tvers igjennom genial oppfinnelse! Koste meg gløgg ihjæl når jeg så den videoen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander Milde

Jeg tenker, første gang man flyr med wingsuit langs fjellet må være… Vet ikke helt hva jeg skal si :grin: Men vanvittig kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å hoppe med wingsuit fra fly må du ha fallskjerm B-sertifikat eller høyere, få godkjenning fra Hovedinstruktør, ha minimum 200 fallskjermhopp siste 18 måneder før du kan begynne på progresjonsplanen mot utsjekk.

 

For å hoppe basehopp må du (bruker Kjerag som eksempel) ha minimum 250 fallskjermhopp, 20 hopp siste 6 måneder, og minimum 20 wingsuit hopp hvis dette skal benyttes.

 

Det er bare å komme i gang :) Det arrangeres fallskjermkurs hver måned fremover. Neste kurs i Stavanger begynner 13. april :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...