Even Rognlien Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Sykt http://www.vgtv.no/#id=38847 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. mars 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ahhhh. Det der kila akkurat der det er best.. Det må jo være en helt utrolig følelse å ha kontrollen på en slik flight. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 [video:youtube]vNqx8XZIWnI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det der gir nok en grei dose adrenalin :grin: Utrolig tøft å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Lurer på om det er lett å bli fartsblind. Kjipt å high-five' en tretopp i 240km/t liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det første jeg tenkte var idioti, men etter å ha sett litt på det med den videoen på youtube må jeg jo si at det ser helt vannvittig fett ut! Helt rått! Er det mulig å prøve noe slik noen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Prøve? Jada, etter mye erfaring som hopper fra fly, deretter basehopper og tilslutt en god dæsj erfaring med wingsuit, skal du ikke se bortifra at du kan prøve dette Topic: Fantastisk video, jeg elsker slikt, og lurer på å ta fallskjermlappen til sommeren. All respekt til gutta som faktisk gjør de greiene der, wingsuiten er en tvers igjennom genial oppfinnelse! Koste meg gløgg ihjæl når jeg så den videoen der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy André Bertelsen Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan anbefale å se de andre videoene til Jokke, min absolutte favoritt må være: [video:youtube] (Part II er også awesome) Kjenner adrennalinet pumper med denne på fullscreen (og 720p) på TV-en, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg tenker, første gang man flyr med wingsuit langs fjellet må være… Vet ikke helt hva jeg skal si :grin: Men vanvittig kult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Tonstad Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 For å hoppe med wingsuit fra fly må du ha fallskjerm B-sertifikat eller høyere, få godkjenning fra Hovedinstruktør, ha minimum 200 fallskjermhopp siste 18 måneder før du kan begynne på progresjonsplanen mot utsjekk. For å hoppe basehopp må du (bruker Kjerag som eksempel) ha minimum 250 fallskjermhopp, 20 hopp siste 6 måneder, og minimum 20 wingsuit hopp hvis dette skal benyttes. Det er bare å komme i gang Det arrangeres fallskjermkurs hver måned fremover. Neste kurs i Stavanger begynner 13. april :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Takk for info! Her i Molde kommer snøbygene tett, så det er vel ikke akkurat hoppevær her nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.